• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 30 دی 1397
کد مطلب : 45232
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

  طرح جدید بیمه شخص‌ثالث باعث افزایش هزینه می‌شود
اگر بیمه شخص ثالث بسته به‌ خود راننده باشد این‌گونه برای خودرویی که اعضای یک خانواده از آن استفاده می‌کنند باید چند بیمه بخرند و اگر نخرند هم درصورت رخ دادن حادثه‌ای راهی جز زندان نیست. لطفا مسئولان دقیق‌تر ابعاد این موضوع را بررسی کنند.

عبداللهی از مشهد

  مقابل ایستگاه اتوبوس سردارجنگل پل نیاز دارد
ایستگاه اتوبوس چیتگر- شریعتی در ایستگاه سردار جنگل جوی بسیار بزرگی دارد که پل ندارد. بارها شهروندان هنگام پیاده شدن از اتوبوس در سرما و گرما در آن جوی بزرگ افتاده‌اند.

سینایی از سردارجنگل

  کرایه تاکسی‌های خرم‌آباد ناچیز است
رانندگان تاکسی در خرم‌آباد از پایین بودن کرایه تاکسی در این شهر به تنگ آمده‌اند و خرج و دخلشان با هم نمی‌خواند، شورای شهر خرم‌آباد هیچ مصوبه‌ای برای افزایش کرایه نداشته و هر روز در تاکسی بین مسافر و راننده درگیری لفظی ایجاد می‌شود. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان خرم‌آباد برسانید.
صادقی از خرم‌آباد

@  حقوق معلمان بازنشسته استثنایی چه شد؟
 معلمان بازنشسته آموزش و پرورش استثنایی برای حقوق خود باید به مسئولان التماس کنند. با این‌همه سختی کار و مشقت بعد 2 دهه کار بازنشسته شده‌ایم و 4ماه از بازنشستگی‌مان گذشته و ریالی دریافت نکرده‌ایم.
فاطمه وکیلی، بازنشسته

  ترافیک دائمی در 20متری نبرد
20متری نبرد شمالی و دهم فروردین در خیابان نیری ضمن اینکه بسیار کم‌عرض است، فاقد علائم کافی راهنمایی و رانندگی و همیشه پرترافیک است. از مسئولان تقاضا داریم فکری برای این مسیر بکنند.
خوشنام از تهران

  اوضاع بد خیابان‌های نسیم‌شهر
 در نسیم‌شهر اوضاع جدول‌های جوی آب و آسفالت خیابان‌ها بسیار بد و غیراستاندارد است و اغلب پس از مختصر بارندگی آب از جوی به خانه‌های مردم جاری می‌شود. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
جمعی از ساکنان نسیم شهر

  به سربازان بلیت نیم‌بها یا رایگان شهری بدهند
 با توجه به هزینه‌های بالای سربازی و عرفی‌شدن برگشتن هر شب سربازان به خانه در سال‌های اخیر، از مسئولان توقع داریم سربازان وظیفه را نیز مانند دانش‌آموزان یا دانشجویان درنظر بگیرند و به آنها کارت مترو و اتوبوس رایگان یا نیم بها بدهند.
ملک‌زاده از تهران

  میلیاردرهایی که دفترچه بیمه روستایی دارند
 برخی افرادی که در شهر خانه میلیاردی دارند با خرید یک ملک در روستا از مزایای بیمه روستایی، وام و غیره در روستاها بهره‌مند می‌شوند درحالی ‌که فقط تابستان‌ها برای خوشگذرانی شاید سری به روستا بزنند. لطفا مسئولان به این موضوع توجه کنند.
عرفانی از اراک

  پرداخت بیمه بیکاری هردوماه یکبار
با شرایط به‌هم ریخته اقتصادی کنونی واقعا رواست کسی که سال‌ها حق بیمه پرداخته و اکنون به‌دلیل تعدیل نیرو با دریافت بیمه بیکاری روزگار می‌گذراند هر دوماه یکبار پول بیمه بیکاری‌اش را بگیرد؟ مگر در زمان اشتغال 2‌ماه یکبار از ‌ما حق بیمه کم می‌کردند؟
حسینی از اسلامشهر

 

این خبر را به اشتراک بگذارید