• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 26 دی 1397
کد مطلب : 44903
+
-

بودجه بسته حمایتی ۲۸‌میلیون نفر تأمین شد

بودجه بسته حمایتی ۲۸‌میلیون نفر تأمین شد

با ابلاغ رئیس سازمان برنامه، پرداخت بسته حمایتی دولت به ۲۸‌میلیون مشمول تأمین اجتماعی وارد فاز اجرایی شد. براین اساس مبلغ ۱۴۵۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد و به‌حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شد.

به گزارش همشهری، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در اجرای پرداخت بسته حمایتی ویژه تصویب شده در شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی به‌منظور حمایت از اقشار کم درآمد (با درآمد کمتر از 3میلیون تومان) با توجه به افزایش فشارهای اقتصادی در کشور، تخصیص اعتبار این بسته به مبلغ ۱۴۵۰‌میلیارد تومانی برای ۲۸ میلیون مشمول بسته حمایتی دولت در تأمین اجتماعی را ابلاغ کرد. بر همین اساس اعتبار این بسته حمایتی که از محل حاصل از مابه‌التفاوت تسعیر قیمت خوراک و سوخت شرکت‌های پتروشیمی، فولادی و پالایشگاه‌ها در حساب ویژه نزد خزانه‌داری کل کشور تخصیص پیدا کرده بود، دیروز به‌حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شد.

در ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه تأکید شده، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است براساس اطلاعات هویتی مشمولان که درآمد ماهانه آنها کمتر از 30میلیون ریال است و اطلاعات آنها را وزارت کار ارسال می‌کند، معادل ریالی سبد حمایتی غذایی را از یک تا 3میلیون ریال به‌حساب مشمولان واریز و گزارش پرداخت آن را به سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار ارسال کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید