• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 27 دی 1396
کد مطلب : 4487
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

تعامل مسئولان شهری با مردم

از آنجا که تعامل بیشتر مسئولان شهری با مردم، موجب موفقیت آنها در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان خواهد شد از این به بعد در طول هفته حداقل یک‌بار این ستون به انعکاس تعدادی از نقطه‌نظرات و پیشنهادات شهروندان به موضوعات شهری اختصاص خواهد یافت. ضمن اینکه دو سامانه 137و 1888شهرداری تهران، همچنان آسان‌ترین راه برای انتقال شکایات و پیشنهادهای محلی و منطقه‌ای شهروندان به مسئولان شهرداری است.

 

 

 

پیشنهاد به شهرداری تهران

با سلام. در اخبار شنیده شد که با همت شهرداری دیگر هیچ‌گونه مجوز ساخت در پهنه گسل‌های تهران صادر نخواهد شد. البته اگر فقط در مرحله حرف و رفع و رجوع به‌لحاظ رفع تنش از افکار عمومی نباشد! به‌نظر می‌رسد هم‌اکنون آنچه اهمیت دارد موضوع سازه‌های فعلی است که روی این گسل‌ها قرار دارند. لذا پیشنهاد می‌کنیم شهرداری تهران نسبت به شناسایی و ایمن‌سازی‌ و تحکیم اینگونه سازه‌ها و اماکن اقدام عملی و عاجل انجام دهد.

طباطبایی از تهران

 

 

 

گلایه از شرکت واحد

سلام. مدت‌هاست در ایستگاه بی‌آرتی پل مدیریت راه ورود و خروج مسافران را با دستگاه شارژ کارت و نفرات مسئول کنترل گیت به‌گونه‌ای تنگ کرده‌اند که عبور برای مسافران و به‌ویژه بانوان، هنگام ساعات پیک صبح و عصر بسیار آزار‌دهنده شده است. این درحالی است که روی پل را هم در اختیار دستفروشان قرار داده‌اند! چرا مسئولان ذی‌ربط در شرکت واحد اتوبوسرانی نظارتی بر اینگونه موارد در برخی از ایستگاه‌ها ندارند؟

سروش از تهران

 

 

 

ساماندهی معتادان و کارتن خواب‌ها

با سلام. تأکید معاونت اجتماعی شهرداری تهران بر موضوع ساماندهی مناطق پایتخت، از معتادان و کارتن‌خواب‌ها اقدامی بسیار مناسب است. البته باید از سوی صاحب‌نظران ابعاد و نحوه ساماندهی این افراد مورد ارزیابی و بررسی حقیقی قرار بگیرد. باور کنیم که بسیاری از این افراد متأسفانه قربانی آسیب‌های اجتماعی شده‌اند و بر اثر آموزش غلط یا عدم‌آموزش درباره سبک زندگی، امیدشان را به‌طور کل از دست داده‌اند. انتظار می‌رود کارشناسان معاونت اجتماعی با برخورد‌های درخور شئونات انسانی آنها را به زندگی و آینده امیدوار سازند.

6263...0938

این خبر را به اشتراک بگذارید