• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 24 دی 1397
کد مطلب : 44627
+
-

صدای استان‌ها

    درخواست پزشک برای مرکز بهداشت 
از بخش مرکزی کبودرآهنگ در استان همدان تماس می‌گیرم. مرکز بهداشتی ایده‌لو از 2 ماه پیش دکتر ندارد و به همین دلیل مردم برای انجام کارهایشان باید به شهرستان کبودرآهنگ بروند. از مسئولان درخواست می‌کنم به این مشکل رسیدگی کنند. 
یک شهروند از همدان 

   اعتراض به گرانی 
گرانی کالاهای اساسی تا کی باید ادامه داشته باشد؟ ما کارمندان باید چطور زندگی کنیم؟ چقدر می‌توانیم گوشت و مرغ مصرف نکنیم؟ بچه‌ها به این غذاها احتیاج ندارند؟ چرا مسئولان فکری برای مردم نمی‌کنند؟ چند ماه است خوراک ما به کمترین حد ممکن تنزل یافته است. زندگی بسیار سخت شده است. به‌خصوص برای ما کارمندان از جمله فرهنگیان که حقوق ناچیزی دریافت می‌کنیم شرایط سخت‌تر است. 
یک شهروند از سمنان 

   آسفالت کوچه‌های فردیس 
برخی از کوچه‌های فردیس در استان البرز نیاز به آسفالت دارد. یکی از این کوچه‌ها، کوچه پرچمی، روبه‌روی تره‌بار گلستان، است. از مسئولان شهرداری درخواست رسیدگی دارم. 
یک شهروند از البرز 
 
   وضع نامناسب خیابان روستای آق‌آباد 
خیابان عدالت روستای آق‌آباد وضع مناسبی ندارد. این خیابان نیاز به آسفالت دارد. به‌ویژه در فصل بارندگی چاله‌های این خیابان به گودالی از گل تبدیل می‌شود و مشکلات بسیاری برای شهروندان ایجاد می‌کند. لطفا رسیدگی کنید. 
جمعی از اهالی از گلستان 

   آنتن‌دهی ضعیف 
در برخی از مناطق دهگلان در استان کردستان با وجود نصب آنتن‌های هوایی باز هم  برای تماشای تلویزیون دچار مشکل می‌شویم. از مسئولان می‌خواهم مشکل را رفع کنند. 
ساعدی از کردستان 

  درخواست سطل زباله برای خیابان شهدا
در خیابان شهدای شهر سنندج با کمبود سطل زباله روبه‌رو هستیم. از مسئولان شهرداری درخواست می‌کنم در طول این خیابان چند سطل زباله بگذارند. 
یک شهروند از کردستان 

  تعطیلی پمپ بنزین فردوسی 
بزرگ‌ترین پمپ بنزین در حد فاصل میدان فردوسی تا سه‌راه برق (شهر فرنگ) در کرمانشاه تعطیل شده است. اهالی این منطقه باید برای بنزین زدن به محلی دورتر بروند. 
ساعی از کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید