• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 24 دی 1397
کد مطلب : 44612
+
-

تکذیب ماجرای خداحافظی بودیمیر

بعد از اینکه برانکو اعلام کرد که برای نیم فصل‌دوم به مهاجم جدید احتیاج دارد در نهایت ماریو بودیمیر، مهاجم کروات دیناموزاگرب بود که در تمرین‌ شرکت کرد تا سرخپوشان یک مهاجم اروپایی را در ترکیب خود داشته باشند. اما حالا در اتفاقی عجیب و جنجالی بعد از قطعی‌شدن انتقال بودیمیر به پرسپولیس، یک رسانه نزدیک به باشگاه دیناموزاگرب اعلام کرد: «‌‌این مهاجم 32ساله قصد داشت در پایان این فصل از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کند که با پیشنهاد برانکو از این تصمیم منصرف و به جمع قرمزهای تهران اضافه شد».سرمربی سرخپوشان اما اعتقاد زیادی به این بازیکن دارد و حتی برای جذب این بازیکن خودش شخصا با او وارد مذاکره شد. بودیمیر بازیکنی است که روی هوا تبحر بسیار زیادی دارد و شم بالای گلزنی او باعث شد تا این بازیکن به یکی از مهم‌ترین تیم‌های اروپا و کرواسی بپیوندد و حتی برای این تیم گلزنی کند. به‌نظر نمی‌رسد که این بازیکن در 32سالگی به‌دنبال خداحافظی از فوتبال بوده باشد و قطعا در این سن و سال حداقل می‌تواند به فکر درآمدزایی در سال‌های پایانی فوتبال خود باشد.این در حالی است  که برانکو روی این بازیکن حساب ویژه‌ای به‌خصوص برای لیگ قهرمانان آسیا باز کرده است و در کنار سرعت تیمی خود به‌دنبال استفاده از ضربات سر مهاجم کروات جدید خود است.
نکته مهم اینجاست که گویا سرمربی سرخپوشان در گفت‌وگو با مسئولان باشگاه اعلام کرده است که این خبر اصلا صحت ندارد و این بازیکن اگر به پرسپولیس هم نمی‌آمد چند سال دیگر در سطح اول اروپا بازی می‌کرد.
  بودیمیر شنبه تمرین نکرد
ماریو بودیمیر که این روزها با پرسپولیس در دوحه تمرین می‌کند در تمرین شنبه این تیم غایب بود و به استراحت پرداخت. بودیمیر به‌دلیل مشکلات گوارشی با هماهنگی برانکو به استراحت پرداخت و با پرسپولیسی‌ها تمرین نکرد تا شرایطش هرچه زودتر بهتر شود. البته به‌نظر می‌رسد که این بازیکن از روز گذشته تمرینات خود را با سرخپوشان آغاز کرد و مشکل او جدی نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید