• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 24 دی 1397
کد مطلب : 44559
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   پارک خودروهای سنگین در کوچه‌‌های ارومیه
پارک‌کردن خودروهای سنگین در کوچه‌پسکوچه‌ها و خیابان‌های ارومیه آنقدر عادی شده که دیگر با آن برخورد نمی‌شود و پلیس این خودروها را جریمه نمی‌کند، درحالی‌که زندگی مردم را مختل کرده‌اند.

عبدی از ارومیه


   همکاران مشاورین املاک بدون بیمه و مزایا
کسانی که به‌عنوان مشاور املاک مشغول به‌کار می‌شوند نه بیمه تأمین‌اجتماعی دارند و نه مزایای کاری. سود اصلی را مدیر املاک می‌برد که نه بیمه می‌کند و نه مزایایی می‌دهد و دائم مشاوران را به انجام معامله وعده می‌دهد. واقعا اتحادیه نباید روی این موضوعات نظارت کند؟

رحمانی


   خاموشی تیرهای برق
از 6 ماه قبل تیرهای برق کوچه معراج 10 در جاده کیاکلای قائمشهر خاموش است و هرچه به مسئولان خبر می‌دهیم رسیدگی نمی‌شود.


بهرام‌خواه از قائمشهر


   بستن یک کوچه عامل تشدید ترافیک نظام‌آباد شده است
کوچه لسانی بحری واقع در خیابان نظام‌آباد سابق، جنب مترو، با گذاشتن نیوجرسی و کانکس بازیافت و چند مانع پلاستیکی به بهانه ترافیک بسته شده است،‌ درحالی‌که ترافیک این محدوده اصلا شدید نیست و عمده ترافیک آن به‌خاطر فروشگاه تیراژه است و بستن کوچه هم برای تسهیل بارگیری این فروشگاه بزرگ بوده. با بستن این کوچه همه ماشین‌ها مجبورند تا انتهای خیابان دهقانی بروند تا بتوانند دور بزنند و همین عامل باعث تشدید ترافیک شده است. از شهرداری منطقه 7 تقاضای رسیدگی داریم.

جواد شبستری


@ مترو را از تسخیر دستفروش‌ها درآورید
می‌دانیم که بیکاری زیاد است و همه دنبال یک لقمه نان هستند ولی این انصاف نیست که همه خطوط مترو در تسخیر دستفروشان باشد و مترو نیز رافت داشته باشد چون بیکاری زیاد است. آقایان فروشنده حتی در شلوغی بسیار وارد واگن خانم‌ها می‌شوند و با داد و بیدا کالا می‌فروشند و صندلی‌ها هم در اختیار دستفروشان است و مسافران اغلب سرپا هستند!

نوروزی از تهران


   هنوز عده زیادی بسته حمایتی نگرفته‌اند
‌ قرار بود بسته حمایتی 300هزار تومان باشد اما بعد از چند‌ماه تأخیر در پرداخت، شد 200هزار تومان و همین رقم هم تاکنون به‌دست بسیاری از مشمولان آن نرسیده است. این بسته برای خانواده یک نفری یا چهارنفری همان رقم 200هزار تومان است که واقعا جای سؤال دارد.

هاشمی از شیراز


@ سیدخندان نیازمند مجموعه سینمایی
منطقه سیدخندان و حوالی آن نیازمند یک مجموعه سینمایی خوب است. هم‌اکنون با وجود تراکم جمعیت، نزدیک‌ترین سینماها سینمای فرهنگ قلهک و سینما ایران خیابان بهار شیراز است که هر دو فاصله‌ای طولانی از سیدخندان دارند.

مفیدی از تهران


   حق فنی داروخانه‌ها و آبونمان تلفن پابرجاست
با وجود گذشت 6‌ماه از رأی دیوان عدالت مبنی بر غیرقانونی بودن حق آبونمان در قبض تلفن ثابت و حق فنی داروخانه‌ها، هر دو تخلف همچنان ادامه دارد. چه‌کسی بر اجرای این مصوبات نظارت دارد؟

اکبری از تبریز


   با پزشکان قلابی برخورد شود
یک پزشک قلابی در خیابان بهار شمالی، بدون تحصیلات و تخصص در عطاری‌اش روپوش سفید می‌پوشد و به مردم مشاوره و درمان‌های غلط می‌دهد. 40هزار تومان ویزیت این دکتر است و دختر من با اعتماد به این فرد بیش از 2میلیون تومان برای درمان بیماری‌اش هزینه کرد و اکنون با هموگلوبین خون بسیار پایین به حال مرگ افتاده است. مسئولان با این افراد کلاش برخورد کنند.

شهروند تهرانی

این خبر را به اشتراک بگذارید