• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 24 دی 1397
کد مطلب : 44556
+
-

عامل آزار کودکان گلفروش بازداشت شد

کوتاه از حادثه
عامل آزار کودکان گلفروش بازداشت شد


مردی که 2کودک گلفروش را وادار به خوردن گل‌ها کرده و از آنها فیلم گرفته بود، با دستور دادستان کرمان بازداشت شد. از چند روز قبل فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن یکی از مأموران شهرداری 2پسر گلفروش را وادار به خوردن گل‌های‌شان می‌کرد. این فیلم بازتاب گسترده‌ای داشت تا اینکه دیروز دادستان کرمان از دستگیری مأمور متخلف خبر داد. دادخدا سالاری به ایسنا گفت: به‌عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود کرده‌ایم، متهم اصلی بازداشت شده و سایر متهمان تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به مشاهده و رصد فیلمی در فضای مجازی توسط معاونت امور فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با موضوع کودک‌آزاری، بلافاصله از سوی معاونت مربوطه اعلام جرم شد. به‌رغم طرح نشدن شکایت از سوی این کودکان، به‌عنوان مدعی‌العموم و به‌دلیل وقوع کودک‌آزاری و تخلف از مفاد قانونی و ارتکاب جرم، علیه مسئولان ذیربط اعلام جرم و در این رابطه پرونده‌ای از جنبه عمومی اعلام جرم تشکیل شد و متهم اصلی دستگیر و هم‌اکنون در بازداشت است.

وی در ادامه گفت: همه افرادی که در این رابطه کوتاهی، قصور و جرمی انجام داده‌اند تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت. در همین حال سرهنگ امین یادگارنژاد، رئیس پلیس فتای کرمان جزئیات بیشتری از دستگیری متهم این پرونده را بازگو کرد و به ایسنا گفت: مأموران پلیس فتا پس از اخذ دستور قضایی فرد مذکور را در کمتر از ۸ ساعت شناسایی و دستگیر کردند. او جوانی ۲۹ ساله است که در همان تحقیقات اولیه ضمن اعتراف به جرم خود، انگیزه‌اش را کینه‌جویی اعلام کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید