• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
شنبه 22 دی 1397
کد مطلب : 44243
+
-

تشکیل تیم ویژه برای دستگیری قاتل مأمور پلیس


پلیس در تعقیب سارقی فراری است که در جریان سرقت یک خودرو یکی از مأموران پلیس را با خودرو زیر گرفت و پس از چند روز موجب شهادتش شد.

به گزارش همشهری، شامگاه دوشنبه هفته گذشته از مأموران کلانتری زرکان شهریار برای دستگیری سارقی تحت تعقیب کمک خواسته شد. شواهد نشان می‌داد دقایقی قبل یک خودرو در محدوده باغستان سرقت شده و مأموران در تعقیب سارق هستند. در این شرایط طرح مهار به اجرا گذاشته شد و 2مأمور کلانتری زرکان در مسیر فرار سارق خودرو در حوالی میدان نماز قرار گرفتند و تلاش کردند راه او را سد کنند. آنها تصور می‌کردند او با دیدن مأموران خودش را تسلیم می‌کند اما در شرایطی که یکی از مأموران به نام استواریکم اسدالله خزایی تلاش داشت خودروی مسروقه را متوقف کند سارق با سرعت خودرو را به او کوبید و فرار کرد. در جریان این حادثه این مأمور وظیفه‌شناس به‌شدت دچار مصدومیت و به بیمارستان منتقل شد. تلاش سایر مأموران برای دستگیری سارق تحت تعقیب نیز به جایی نرسید.

شدت جراحات این مأمور وظیفه‌شناس به حدی بود که او در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار بستری شد و پزشکان تلاش زیادی برای نجات او انجام دادند اما در نهایت ساعت4 بامداد روز پنجشنبه جانش را از دست داد.

سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در این‌باره به پایگاه خبری پلیس گفت: شهیدخزایی 29ساله و متاهل بود و از دست دادن او برای ما تلخ و ناگوار است. وی ادامه داد: به دستور فرماندهی ویژه غرب استان تهران، تیمی ویژه از مأموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل شهادت این مأمور تشکیل شده و تاکنون سرنخ‌های خوبی نیز از این فرد به‌دست آمده است. وی همچنین از برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهید خبر داد و گفت: مراسم وداع با پیکر این مأمور فداکار پلیس صبح روز شنبه (امروز) مقابل ستاد فرماندهی ویژه غرب استان تهران در شهریار برگزار خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید