• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 27 دی 1396
کد مطلب : 4412
+
-

پایان اسارت 13 خواهر و برادر در زندان خانگی

پایان اسارت 13 خواهر و برادر در زندان خانگی

 یک زن و شوهر ساکن کالیفرنیای آمریکا که ۱۳ دختر و پسرشان را در خانه زنجیر،  زندانی و شکنجه کرده بودند،  توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا،  والدین این دختران و پسران برخی از آنها را با زنجیر به تخت بسته بودند و آنها طی سال‌ها از سوء‌تغذیه رنج برده‌اند. همسایه‌های این خانواده که در ۱۱۳ کیلومتری شرق لس‌آنجلس زندگی می‌کنند،  گفته‌اند که این زن و شوهر هیچ رابطه اجتماعی با دیگران نداشتند و به ندرت در میان مردم ظاهر می‌شدند. در یک مورد وقتی آنها چند فرزند این خانواده را در حال جارو کردن حیاط خانه دیده‌اند،  این کودکان رفتاری داشته‌اند که گویا تا‌کنون کسی را ندیده‌اند.

راز این ماجرای تکان‌دهنده زمانی فاش شد که دختر ۱۷ساله این خانواده توانست از خانه فرار کند و با پلیس تماس بگیرد. او درحالی‌که به‌شدت وحشت زده بود، گفت خواهر و برادرانش زندانی شده و در وضعیت خطرناکی قرار دارند. به گفته پلیس، فرزندان این خانواده که از سوی والدینشان زندانی و شکنجه شده‌اند، بین ۲ تا ۲۹ سال سن دارند و ۷ نفر از آنها در سنین بزرگسالی و بین 18تا 29ساله هستند.

وقتی پلیس فرزندان این خانواده را از خانه بیرون آورد، بسیار کثیف بودند و از سوء‌تغذیه رنج می‌بردند. برخی از آنها با زنجیر به تخت وصل شده و شکنجه می‌شدند. این در حالی است که اتاق آنها بوی تعفن می‌داد و نشان می‌داد که اصلا نظافت بچه‌ها رعایت نمی‌شد و به ندرت حمام می‌رفتند. در ادامه پلیس دیوید فیلن پدر ۵۷ساله این خانواده و لویس آنا مادر ۴۹ساله این خانواده را به اتهام شکنجه و ایجاد خطر مرگ برای کودکان زندانی کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید