• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 19 دی 1397
کد مطلب : 44038
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


چه کنیم پیام‌هایمان زودتر به چاپ برسند؟
همراهان همیشگی و عزیز ستون با مردم تقاضا می‌شود در پیام‌های ارسالی خود موارد زیر را رعایت کنید تا پیام شما زودتر به چاپ برسد: پیام ارسالی تا حد امکان کوتاه، جامع و مفهوم باشد.

اولویت چاپ با پیام‌هایی است که نام فرستنده آن مشخص است.

وظیفه روزنامه اطلاع‌رسانی است و چاپ پیام به‌معنای حل آن نیست. ضبط چندباره یا ارسال چند پیامک همزمان باعث در اولویت قرار گرفتن پیام شما، برای چاپ نمی‌شود. تهدید، توهین، افترا، فحاشی و رفتارهای نامناسب از سوی شما نیز باعث چاپ پیام‌تان نخواهد شد. باتوجه به انبوه پیام‌های دریافتی برای ستون با مردم، تقاضا می‌شود برای چاپ پیام خود صبور باشید.از همراهی و اعتماد شما به روزنامه همشهری سپاسگزاریم و امیدواریم چاپ این پیام‌ها بتواند قدمی هر‌چند کوچک برای شنیده شدن صدای شما باشد.
دوستدار شما، گروه بامردم


  سبدحمایتی به خرم‌آباد نرسید
 بازنشستگان تامین‌اجتماعی در خرم‌آباد هنوز سبد حمایتی 200هزار‌تومانی دولت را دریافت نکرده‌اند.
 

عزیزالله گودرزی از خرم آباد

  برگه‌های عوارض شهرداری به‌موقع توزیع شود
 شهرداری تهران مانند سنوات قبل برگه‌های عوارض را به‌موقع توزیع کند و نگذارد یکجا در آخر سال برگه عوارضی بدهد که قادر به پرداختش نباشیم.
 
شجاعی از تهران

تغییرکاربری همه قبول شد جز من!
 از ۱۴هزار‌مترمربع زمین که در طرح هادی قرار گرفته بود ۷قطعه را فروختم و با تغییر کاربری آنها هم موافقت شد، اما درست در زمان طی مراحل قطعه هشتم، کار متوقف شد! اکنون این زمین وسط ساختمان‌های در حال ساخت مانده. یا به هیچ زمینی تغییرکاربری نمی‌دادند یا عدالت را برای همه اجرا می کردند.
 
صفری از پره‌سر گیلان

@ زندانی کردن سارقان کافی نیست
 در میان اخبار دزدی‌های خانگی، دزدانی با سابقه‌های مکرر حتی تا 40بار سابقه هستند که بسیار نگران‌کننده است. مسئولان بدانند که زندانی کردن سارقان کافی نیست و برخورد با این افراد باید جدی و بازدارنده باشد.
 
محمد‌زاده از تهران

  چطور بفهمیم لاستیکی که می‌خریم چینی است؟
 درباره لاستیک‌های چینی که بدون آزمایش و گرفتن استاندارد، مجوز ورود گرفته‌اند و عرضه آن هم در لاستیک‌فروشی‌ها شروع شده گزارشی تهیه کنید تا مردم آگاه شوند. از کجا بدانیم این لاستیک‌هایی که می‌خریم چینی هستند وقتی در برند و لوگو هم تقلب می‌کنند؟
 
حسبی از کرمانشاه

  شرکت در مسابقات تلویزیون هزینه دارد
 اغلب برنامه‌های تلویزیونی مسابقاتی دارند که بیشتر کسب درآمد است تا مسابقه! برای هر پیامک ارسالی از شارژ تلفن شرکت‌کننده در مسابقات 600تومان کم می‌شود، هر چند می‌گویند رایگان است و با وجود درآمد کلانی که از این راه گردهم می‌آید، اغلب جایزه‌ها سرکاری است!
 
احمدی از تهران

  ترافیک آزاردهنده و جاده پردست‌انداز در خیابان آبشار
 ترافیک خیابان آبشار، حدفاصل سیمون بولیوار تا یادگار امام، به طرز قابل‌توجهی بار ترافیک ورودی بزرگراه آیت‌الله رفسنجانی از مسیر اشرفی اصفهانی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. مسیر پر‌دست‌انداز، آسفالت نامناسب و آبراهه‌هایی که انتقال آب را به درستی انجام نمی‌دهند، به این ترافیک دامن می‌زنند. از مسئولان شهری تقاضای رسیدگی داریم.


محمد فرنودی از تهران

 ماشین می‌خواهید باید از سود بگذرید!
 پژو پارس سال را به قیمت قطعی در مهرماه خرید کرده‌ام. ‌اکنون بعد از چند‌ماه تأخیر در تحویل، نمایندگی می‌گوید بخشنامه‌ای آمده که اگر قبل از عید ماشین می‌خواهید باید از سود و جریمه دیرکرد پولتان بگذرید که در مورد خودروی من حدود 5میلیون تومان می‌شود، آیا این انصاف است؟


وقاری از ساوه

 سود سهام مؤسسه قوامین پرداخت نمی‌شود
 بازنشسته نیروهای انتظامی هستم که به اجبار در زمان خدمتم سهام مؤسسه قوامین را به ما دادند. از اواخر سال 91پرداخت سود این سهام قطع شده، از ‌آن زمان نه از سود خبری است و نه می‌توانیم پول سهام خود را پس‌بگیریم.

یک بازنشسته نیروی انتظامی

 

این خبر را به اشتراک بگذارید