• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 دی 1397
کد مطلب : 43733
+
-

ادعای مدیر‌عامل هفت‌تپه

چهره روز
ادعای مدیر‌عامل هفت‌تپه

مدیرعامل شرکت نیشکر هفت‌تپه گفت: ما می‌توانیم این قول را بدهیم که متواری نشویم و در کنار مملکت باشیم.به گزارش ایسنا، امید اسدبیگی در چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت نیشکر هفت‌تپه که دیروز، یک‌شنبه 16 دی‌ماه در مجتمع قضایی شهید باهنر اهواز برگزار شد، گفت: امکانات این را داریم که از این کشور برویم و جای دیگری سرمایه‌گذاری کنیم اما مشکلات را در کشور خودمان ترجیح می‌دهیم و نمی‌خواهیم از اینجا برویم.

مدیر عامل 32 ساله شرکت نیشکر هفت‌تپه  که در طول ماه های گذشته خبرهای زیادی در مورد او منتشر شده است می‌گوید نمی‌خواهد فراری شود. او حتی می‌گوید با وجود اینکه امکاناتش را دارد نمی‌خواهد در کشور دیگری سرمایه گذاری کند اما نمی‌گوید این امکانات را از کجا به دست آورده و با کدام پول و سرمایه می‌خواهد در کشور دیگری سرمایه گذاری کند؟

 او که برخی خبرهای تایید نشده نشان می‌دهد در طول سال های 94 تا 96 بیش‌از 800‌میلیون یورو وام دریافت کرده است در یک رویداد بی سابقه در ایران سهام نیشکر هفت تپه را فقط با واریز 5 درصد قیمت خریداری کرد. در واقع او فقط با پیش‌پرداخت ۶ میلیارد تومان توانست شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه را به راحتی خریداری کند و حالا که فقط با پرداخت 5‌درصد از ارزش شرکت 218 میلیارد تومانی کشت و صنعت نیشکر هفت تپه  آن هم با اقساط 9 ساله و 7 ساله و با احتساب یک سال تنفس خریداری کرده، مدعی است قصد ندارد متواری شود و با اینکه امکاناتش را دارد می‌خواهد در ایران سرمایه گذاری کند.

سوال اصلی که باید از او پرسیده شود این است که آیا حاضر بود بدون دریافت چنین امتیازهایی در ایران سرمایه‌گذاری کند؟پرسش اساسی تر دیگر این است که آیا در کشور‌های دیگر هم چنین دارایی‌هایی به راحتی در اختیار این‌گونه افراد قرار می‌گیرد؟

این خبر را به اشتراک بگذارید