• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 16 دی 1397
کد مطلب : 43678
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/1PvZ
+
-

برانکو به‌دنبال یک زوج تازه

برانکو به‌دنبال یک زوج تازه

در شرایطی که تقریبا لیست بازیکنان پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم کامل شده اما برانکو از باشگاه خواسته است تا یک مهاجم تمام‌کننده را برای نیم‌فصل دوم برای سرخپوشان جذب کنند. در روزهای گذشته در شرایطی که صحبت از مذاکره با گوچی و طارمی شنیده می‌شد سرمربی سرخپوشان برای تقویت خط حمله تیمش روی مهاجم دیناموزاگرب حساب باز کرده است و به‌زودی راهی تهران خواهد شد تا قرار خود را با پرسپولیس امضا کند. مهاجم مدنظر باشگاه پرسپولیس ماریو بودیمیر نام دارد که 193سانتی‌متر بلندی قامت اوست و در امر گلزنی با سر تبحر ویژه‌ای دارد و به همین دلیل برانکو برای جذب او اصرار دارد. هرچند که فعلا نام این بازیکن به‌صورت رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده است.
   برانکو در فکر زوج رویایی
 بعد از درخشش منشا در پیکان برانکو خیلی زود او را در لیست خود قرار داد. سرمربی سرخپوشان تصور می‌کرد که می‌تواند با زوج طارمی و منشا خط حمله ترسناکی را برای تیم خود تشکیل دهد و با قدرت تمام‌کنندگی منشا در کنار سرعت طارمی برای هر حریفی مشکل‌ساز شود. اما با وجود این، این تصور برانکو زیاد طول نکشید و با جدایی طارمی، مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان هم هرگز نتوانست خودش را به کادر فنی اثبات کند.
حالا برانکو بعد از پایان محرومیت تیم خود به‌دنبال این است که یک بار دیگر این آرزوی خود را در پرسپولیس عملی کند. سرمربی پرسپولیس با جذب مهدی ترابی به‌دنبال این است تا از این بازیکن در خط حمله استفاده کند و روی سرعت و تکنیک ترابی حساب ویژه‌ای باز کرده است. از طرفی با جذب احتمالی ماریو برانکو می‌خواهد از این بازیکن در خط حمله برای زدن ضربات سر استفاده کند تا به این ترتیب با زوج این دو بازیکن خط حمله قدرتمندی را راهی لیگ و لیگ قهرمانان کند.
هرچند باید دید درصورت جذب ماریو این بازیکن می‌تواند انتظارات را برآورده کند یا اینکه خیلی زود همه را نا امید خواهد کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید