• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 12 دی 1397
کد مطلب : 43307
+
-

ناراحتی منشا از اخبار ایران

برانکو در مورد مهاجم نیجریه‌ای تصمیم می‌گیرد

پنجره سرخ‌ها باز شده و حالا دیگر حفظ موجودی تیم به هر قیمتی از دستور کار خارج شده است. گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد تیم فوتبال نفت آبادان مواجه شده است. از آنجایی که برانکو برای تیم پرسپولیس به‌دنبال مهاجم است و با توجه به فرم خوب علیپور و مهدی ترابی که از نیم‌فصل دوم به تیم اضافه می‌شوند چندان دور از ذهن نیست که درصورت جذب مهاجم سوم، منشا از این تیم جدا شود. این بازیکن در ۱۵‌بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر فقط یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و همین موضوع باعث شد تا سرمربی پرسپولیس برای تقویت تیمش برای نیم‌فصل دوم نام یک مهاجم را در لیست خود قرار دهد. مدیران باشگاه سخت به‌دنبال جذب قوچان‌نژاد بودند اما بعد از منتفی شدن بحث پیوستن گوچی به پرسپولیس، حالا مدیران پیگیر مذاکره با طارمی و یک مهاجم خارجی هستند.
 
  ناراحتی منشا از شایعات
منشا در پرسپولیس هرگز نتوانست همان مهاجم پیکان باشد و جز درخشش در چند بازی لیگ قهرمانان، در لیگ ایران نتوانسته نظر برانکو را به‌ خود جلب کند. منشا در این فصل و تا پایان نیم‌فصل تنها یک گل برای سرخپوشان زد تا برانکو خیلی زود به‌دنبال مهاجم دیگری باشد. با وجود این شایعه پیوستن یک مهاجم دیگر به جمع پرسپولیس و پیشنهاد باشگاه نفت آبادان برای جذب این بازیکن، شنیده می‌شود که این بازیکن را حسابی دلخور کرده است. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس اعتقاد دارد با وجود عدم‌گلزنی، در بازی‌سازی برای سایر بازیکنان خوب کار کرده و گویا حتی اعلام کرده که حاضر است با وجود جذب مهاجم جدید برای بازی در ترکیب اصلی رقابت کند. منشا اعتقاد دارد که در شرایط سخت پرسپولیس به تیم کمک کرده و نباید به‌راحتی او را کنار بگذارند.

همه‌‌چیز به برانکو بستگی دارد
 درحالی‌که گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای تیم پرسپولیس با پیشنهاد نفت آبادان روبه‌رو شده اما درباره این بازیکن قرار است سرمربی تیم پرسپولیس تصمیم‌گیری کند. برانکو پنجشنبه به تهران بازمی‌گردد و در مورد این بازیکن به جمع‌بندی خواهد رسید. اگر پرسپولیس بتواند با مهاجم مدنظر برانکو قرارداد ببندد آن‌وقت به‌احتمال فراوان نام منشا در لیست خروج باشگاه قرار خواهد گرفت. اگر طارمی به تیم بازگردد بدون شک جایی برای منشا در ترکیب باقی نمی‌ماند و شاید خود او هم ترجیح بدهد به جایی برود که بیشتر فرصت بازی داشته باشد. آیا الماس سیاه که نقش پررنگی در صعود سرخ‌ها داشت زودتر از انتظار پرسپولیس را ترک خواهد کرد؟

این خبر را به اشتراک بگذارید