• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 12 دی 1397
کد مطلب : 43281
+
-

شبکه‌ اجتماعی

شبکه‌ اجتماعی

صفحه کی‌روش؛ هر ساعت یک پست

صفحه کارلوس کی‌روش در اینستاگرام در آخرین شب 2018هم کاملا فعال بود و 2پست به فاصله یک‌ساعت منتشر کرد. کی‌روش بعد از بازی با قطر نوشت: «یک هفته تمرین سخت با مقداری خستگی بیشتر برای بازیکنان را پشت سر گذاشتیم. با این حال مسابقه تدارکاتی خوبی را مقابل قطر برگزار کردیم، برای نتیجه جنگیدیم و برای ایران یک پیروزی باارزش به‌دست آوردیم. حالا همگی روی نخستین بازی‌مان در جام ملت‌ها مقابل یمن تمرکز کرده‌ایم». او در پست بعدی حلول سال نوی میلادی و تولد سردار آزمون را تبریک گفت.

دوباره می‌سازمت بدن

حامد لک با انتشار عکسی از دوران حضورش در تیم ملی نوشت: «دوباره برمی‌گردم» در این عکس رحمان احمدی، سوشا مکانی و حامد لک به‌عنوان 3دروازه‌بان تیم ملی در کنار دن گاسپار در تمرینات ملی‌پوشان دیده می‌شوند؛ 3دروازه‌بانی که حالا دیگر هیچ‌کدام در تیم‌ملی حضور ندارند.

سوشا پیکان دوست دارد؟

به‌محض اینکه حسین فرکی به‌عنوان سرمربی پیکان برگزیده شد و قراردادش را قطعی کرد، سوشا مکانی در صفحه شخصی‌اش عکسی از فرکی منتشر کرد و شغل جدید را از صمیم قلب به او تبریک گفت. سوشا پیش‌ترها در نفت تهران و فولاد خوزستان زیرنظر فرکی بازی کرده و دوران خوبی هم داشته است. شاید او بدش نمی‌آید این دوران خوب را در پیکان هم تکرار کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید