• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 25 دی 1396
کد مطلب : 4241
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

   دلمان به‌درد آمد خبر ناگوار غرق شدن کشتی نفتکش سانچی و 32هموطن، پس از حدود 8روز سوختن روی آب در آب‌های چین، دلمان را به‌درد آورد. از صمیم قلب به خانواده هایشان تسلیت می‌گوییم. تعدادی از شهروندان

مطالبات بازنشستگان

با سلام. امیدواریم دولت تدبیر و امید در بودجه امسال، توجه بیشتری به مطالبات اقشار فراموش شده بازنشسته داشته باشد. باور کنید دریافتی‌های بازنشستگان کفاف اموراتشان را نمی‌دهد.

تقی‌پور، بازنشسته فرهنگی از پرند

 

 

مابه‌التفاوت سهام عدالت

با اینکه برابر اعلام سازمان خصوصی‌سازی‌، مابه‌التفاوت سهام عدالت را به‌موقع به‌حساب اعلامی از طریق سایت واریز کردم ولی متأسفانه به‌جای 50هزار تومان همان مبلغ 26هزار و 600 تومان به حسابم واریز شده است! چرا کسی پاسخگوی اجحافی که در حق مردم می‌شود، نیست؟

7440...0912

 

 

آیا این عادلانه است؟

با سلام. از اینکه دریچه ارتباطی با مردم را در روزنامه باز کرده‌اید جای تشکر دارد. بازنشسته سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با مدرک فوق‌لیسانس و 32سال خدمت و با گروه 17نظام هماهنگ حقوق، دریافتی‌ام 2میلیون و 200هزار تومان است! آیا این عادلانه و منطبق با قانون همسان‌سازی‌ است؟ لطفا منعکس کنید.

0138...0930

 

 

جلوگیری از ریخت‌وپاش‌ها

با سلام. لطفا به مسئولان بگویید، راه جبران کسری بودجه، نه بالا بردن قیمت بنزین و سوخت و نه قطع یارانه‌هاست بلکه کافی است ریخت‌وپاش‌های وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف کمتر شود. از طرفی جلوی رانت‌ها گرفته شود. در نتیجه نه‌تنها با کسری بودجه روبه‌رو نخواهند شد، بلکه دولت می‌تواند در درازمدت فقر را در کشور ریشه‌کن کند و برای مردم رفاه را به ارمغان آورد.

1648...0915

 

 

طرح جدید ترافیک

با سلام. طرح جدید ترافیک که شهرداری پیشنهاد داده به‌نظرم دارای ابهامات فراوانی است. به‌عنوان مثال الان ساعات به ۳قسمت تقسیم شده است. اگر یک‌بار وارد شویم و خارج شویم کل مبلغ را باید پرداخت کنیم یا اینکه به اندازه‌ای که داخل طرح بوده‌ایم. یا اینکه از محدوده قرمز وارد محدوده آبی شویم، محدوده آبی دارای مبلغ جداگانه‌ای است. این چطور محاسبه می‌شود؟ آیا باید مبلغ هر دو محدوده پرداخت شود؟ امیدواریم دست‌اندرکاران این طرح قبل از اجرای آن ضمن استفاده از نظرات کارشناسان جزئیات طرح را به اطلاع مردم برسانند.

کیانی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید