• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 دی 1397
کد مطلب : 42224
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


    سبد کالا به مددجوی بهزیستی ندادند
من و همسرم هر دو مددجوی بهزیستی هستیم اما گفته‌اند سبد حمایتی به شما تعلق نمی‌گیرد. پس به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
 

محبوبیان از قزوین


  وام بازنشستگان سود سنگینی دارد
یک وام 5میلیونی به بازنشستگان می‌دهند که عنوانش کم‌بهره است اما باید 5/6 میلیون پس بدهیم. این چه وام کم‌بهره‌ای است؟
 
هاشمی از کرج


   اخراج به‌دلیل مسافرت
کارگر کارخانه قیر استان هرمزگان هستم. ۱۹‌ماه صادقانه در شرکت ریونیز پالایش ارتان کار کردم. امسال با وجود مرخصی قانونی و تعیین جانشین عازم سفر کربلا شدم اما وقتی برگشتم اخراجم کردند. واقعا یک‌نفر به من بگوید چرا؟
 
صادقی از بندرعباس


  35سال زمان برای حل یک مشکل کم است؟
با خواندن درنگ که سال‌های مختلف انقلاب را مرور می‌کند متوجه شدم که از سال 62 مشکل گرانی بوده و هنوز هم هست. واقعا 35سال زمان برای حل یک مشکل کافی نیست؟
 
عبادتی از مشهد


@ مجتمع عقیق هنوز بدون سند است
مجتمع عقیق در بزرگراه رسالت 16متری خیابان لاهیجی از 6سال  پیش ساخته شده و هنوز بدون سند است. از تعاونی مسکن صا‌ایران تقاضای رسیدگی داریم.
 
میترا ناصرانی‌پور


  چرا در مساجد بسته است؟
چرا در مساجد بین‌راهی و حتی بعضی مساجد شهری در ساعات نماز به روی شهروندان و مسافران بسته است؟ پس برای چه زمانی این همه هزینه ساخت مسجد کرده‌اند؟
 
محمدی از سمنان


   مشکلات ساکنان قصر فیروزه بعد از جابه‌جایی در ورودی
بعد از جابه‌جایی در شمالی شهرک قصرفیروزه۲ (شهرک شهیدبهشتی) به‌علت ترافیک بلوار هجرت،  با مشکلات جدیدی چون نبودن‌پل‌عابر، خط‌کشی و... روبه‌رو شده‌ایم. مهم‌تر از همه ایستگاه اتوبوس به کل حذف شده است. مسئولان ذیربط رسیدگی کنند.
 
ساکنان شهرک شهید‌بهشتی


   نبود مرکز بهداشت در روستای زین‌آباد
روستای زین‌آباد از توابع کبودرآهنگ همدان فاقد مرکز بهداشت است و ساکنان برای استفاده از خدمات درمانی و بهداشتی باید 40کیلومتر راه طی کنند و به روستای ایده‌لو بروند که در زمستان‌ها بسیار سخت است. از مسئولان تقاضای توجه داریم.
 
مهدی احمدی از زین‌آباد


  استفاده معاونان ادارات از خودروی اختصاصی
درحالی‌که مدام از منع استفاده از خودروهای شخصی صحبت می‌شود چرا معاونان ادارات از خودروی همراه با راننده استفاده می‌کنند. مگر معاونان چه فرقی با بقیه کارمندان دارند؟
 
گودرزی از تهران


   بیمارستان 15خرداد ورامین را دریابید
چندی قبل فرزندم در بیمارستان 15خرداد ورامین درگذشت و من پیگیر اثبات قصور پزشکی در زمینه فوت جگرگوشه‌ام هستم. جدای از این موضوع از مسئولان می‌خواهم به وضعیت این بیمارستان رسیدگی کنند که وضعیت آن بسیار بد است.
 
معصومه صدرشانی از قرچک ورامین


  آسفالت مسیر اتوبوس‌های بی‌آرتی نیازمند ترمیم است
آسفالت مسیر عبور اتوبوس‌های  بی‌آرتی به‌شدت خراب و پر از دست‌انداز است و این وضع ضمن اذیت مسافران به سرمایه‌های شهر آسیب می‌رساند. لطفا مسئولان اتوبوسرانی به فکر باشند.
 
صفایی از تهران


   یارانه ما بی‌دلیل قطع شد
به‌دلیل حادثه رانندگی منجر به فوت به زندان افتادم. از وقتی راهی زندان شدم یارانه من و فرزندانم قطع شد. هرقدر پیگیر شدم خبری از واریز مجدد یارانه نیست.
 
ستارفرخی از گیلان


  از پادگان نیروی‌هوایی استفاده بهینه کنند
از 20سال قبل در فرودگاه پادگان نیروی‌هوایی که بین خیابان‌های دماوند و پیروزی واقع شده هواپیمایی نشست و برخاست نکرده است. مسئولان فکری برای این اراضی وسیع که در منطقه‌ای پرتراکم واقع شده بکنند؛ مثلا ایجاد فضای سبز یا ساخت خانه‌های ارزان‌قیمت برای زوج‌های جوان.
 
دلسوخته وطن


   تعاونی مسکن هشتگرد زمین‌های ما را بدهد
حدود 5سال پیش قرار شد تعاونی مسکن شهرداری هشتگرد با دریافت 40میلیون تومان از کارگران و پرسنل شهرداری به آنها واحدهای تجاری و اداری بدهد. اکنون 5سال گذشته و کسی پاسخگو نیست که حداقل پول ما را پس بدهد.
 
ارمنده از هشتگرد


  چرا حق عائله‌مندی بازنشستگان قطع شد؟
از آذرماه امسال حق عائله‌مندی از حقوق بازنشستگان کسر شد. در این شرایط بحران اقتصادی رواست به بهانه‌های مختلف از حقوق بازنشستگان کسر کنند.
 
زمانی از اصفهان

این خبر را به اشتراک بگذارید