• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 1 دی 1397
کد مطلب : 41763
+
-

گروگانگیری در قم رهایی در ایوانکی

4گروگانگیر چند روز قبل مردی را در قم ربوده و در برابر آزادی‌اش 500میلیون تومان باج می‌خواستند اما با دستگیری‌شان در ایوانکی نقشه‌هایشان نقش برآب شد.
چند روز قبل خانواده مردی 61ساله نزد مأموران انتظامی قم رفتند و از ربوده شدن پدرشان خبر دادند. آنها گفتند ساعتی پس از آنکه او به طرز عجیبی ناپدید شد، مردی ناشناس تماس گرفت و گفت پدرمان را ربوده و برای آزادی او 500میلیون تومان پول خواست.

همین اظهارات کافی بود تا تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی آدم‌ربایان و نجات مرد میانسال آغاز شود. افسران پلیس ابتدا به تحقیق درباره مرد ربوده شده پرداختند تا شاید از این طریق بتوانند سرنخ‌هایی درباره افرادی که او را به گروگان گرفته‌اند، دست یابند. با گذشت چند روز از این ماجرا کارآگاهان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد مرد ربوده شده از قم خارج و به شهرستان ایوانکی در استان سمنان منتقل شده است. در این شرایط گروهی از مأموران راهی آنجا شدند. ادامه تحقیقات نشان داد که گروگانگیران 4نفر هستند و گروگان‌شان را در خانه‌ای مخفی کرده‌اند. وقتی اطلاعات در این‌باره تکمیل شد مأموران قم و ایوانکی در عملیاتی مشترک توانستند ضمن دستگیری 4آدم‌ربا مرد ربوده شده را نجات دهند.

سرهنگ محمد فوادیان، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار به باشگاه خبرنگاران گفت: به‌دنبال دستگیری آدم‌ربایان آنها به قم منتقل شدند و تحقیقات در این‌باره در جریان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید