• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 1 دی 1397
کد مطلب : 41766
+
-

با مردم | حوادث

با مردم | حوادث

  تونل مارپیچ برای عبور اتوبوس خط بی‌آرتی

چرا در عملیات‌های عمرانی شرایط رانندگان و جان مسافران را لحاظ نمی‌کنند. مدتی است به‌دلیل عملیات عمرانی ایستگاه زیر پل نصر را به‌صورت تونلی مارپیچ درآورده‌اند که ضمن ایجاد زحمت برای مسافران، رانندگان اتوبوس‌های بی‌آرتی را نیز به خطر می‌اندازد. اتوبوس‌ها به‌دلیل طول زیاد در این مارپیچ به سختی حرکت می‌کنند و دید کافی ندارند. برخی هم خارج ایستگاه اقدام به پیاده کردن مسافر می‌کنند. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
اسفندیاری از گیشا

  بعد از 2ماه کارت خودرویم نیامد

2‌ماه قبل پلاک خودرویم را تعویض کردم ولی از آن زمان نه کارت خودرو به دستم رسیده و نه ارگانی پاسخ می‌دهد که چه باید بکنم.
محمد نبوی از فردیس

   بلوارها  در شهرک اکباتان نیازمند اصلاح مهندسی

جدول‌های داخل بلوار در فاز2 شهرک اکباتان بعد از میدان میوه و تره‌بار نیازمند اصلاح مهندسی است. طراحی این جدول‌ها به‌گونه‌ای ‌است که با خم شدن درختان به داخل خیابان و در کنار آن پارک خودروها در این محدوده هر روز شاهد گیر کردن خودروها به‌ویژه اتوبوس‌های شرکت واحد هستیم که ترافیک سنگینی ایجاد می‌کنند. محدوده‌ای که نیاز به اصلاح مهندسی دارد بیشتر از 4 متر نیست و هزینه آنچنانی نیز ندارد از شهرداری منطقه5 تقاضا داریم این مسیر اصلاح مهندسی شود.
بقایی از شهرک اکباتان

  مالچ‌پاشی غیراستاندارد در چزابه

بعد از 10سال توقف مالچ‌پاشی در مناطق غبارخیز، امسال منطقه چزابه را مالچ‌پاشی کرده‌اند؛ درحالی‌که این منطقه حداقل 10درصد پوشش گیاهی دارد و نباید مالچ‌پاشی می‌شد. در اعتراض فعالان محیط‌زیست هم می‌گویند مالچ‌پاشی باعث خشکیدن پوشش گیاهی نمی‌شود! چرا بعد از این همه سال که بودجه‌ای به این کار اختصاص دادند آن را در مکان درست هزینه نمی‌کنند و بدتر به طبیعت آسیب می‌زنند؟
کباری از خوزستان

@  ساکنان محدوده بزرگراه شهید باقری نیازمند عایق صوتی

پل هوایی تقاطع دماوند با بزرگراه شهید باقری فاقد عایق صوتی است و اهالی از سر و صدای بزرگراه آرامش ندارند. از مسئولان توقع داریم به این موضوع رسیدگی کنند که با آرامش روان اهالی در ارتباط مستقیم است.
ورمزیار از تهران

  جریمه رانندگان متخلف در طرح به‌نام دیگری ثبت می‌شود

رانندگانی که با تخلف و دستکاری شماره پلاک خودرو و کارهایی مثل قرار دادن پارچه روی پلاک و ... وارد طرح می‌شوند درواقع چندین خلاف مرتکب می‌شوند که هر یک در جای خود قابل بررسی است اما بدترین خلافشان این است که کار خلاف آنها به نام خودروی دیگری که شماره‌اش را ساخته‌اند، ثبت می‌شود و برگه و پیامک جریمه برای آنها ارسال می‌شود؛ بدون اینکه اصلا خودرویشان را از منزل خارج کرده باشند و این حق‌الناس است. رانندگان این کار خود را زرنگی ندانند و بدانند دینی بر گردنشان است.
قهرمانی از تهران

@  دستورات معلم‌ها برای خرید  کتاب‌های کمک‌درسی

در گذشته اگر کتاب کمک‌درسی داشتیم جریمه و تنبیه می‌شدیم اما امروزه معلمان مدارس لیستی از چند کتاب کمک‌درسی می‌دهند. معلم فرزندم 3 جلد کتاب کمک‌درسی معرفی کرده که همه باید بخرند و قیمت آن 110هزار تومان می‌شود. برای خانواده‌ای که 3 دانش‌آموز دارد چنین هزینه‌ای سنگین است؛ ضمن اینکه چرا خود معلم‌ها سر کلاس درس نمی‌دهند یا از روی همان کمک‌درسی‌ها به همه دانش‌آموزان مطلب نمی‌گویند؟ اصلا نقش کتاب‌های درسی این وسط چیست؟
پورمنصور از تبریز

@  بررسی حوادث، در دستور کار انجمن اولیا و مربیان باشد

انجمن‌های اولیا و مربیان محق هستند که شرایط تحصیلی فرزندانشان را از همه نظر بررسی کنند تا کاستی‌ها موجب اتفاقاتی نظیر جان باختن دانش‌آموزان و حوادث ناگوار دیگر نشود.
فرهنگی بازنشسته از تهران

  کی وجدان مسئولان درد می‌گیرد؟

‌ای مسئولان محترم! ای نمایندگان برگزیده ملت! ‌ای کسانی که به شما اختیار داده‌ایم! بگویید که چند نفر دیگر باید جانشان فدای بی‌توجهی و بی‌مسئولیتی شود؟ چند کودک دیگر باید جانشان به‌خاطر بخاری نفتی فدا شود یا زندگی و آینده‌شان تباه شود تا شما به ‌خود بیایید؟ چند کودک بی‌گناه دیگر باید در آتش بی‌توجهی جزغاله شوند تا شاید قلب شما به‌درد آید؟ شما را به خدا فکری برای جلوگیری از حوادث مرگ آور در مدارس کنید.
رضایت از اصفهان

  بوق، قانون رانندگی در قائمشهر است

کاش مسئولان برنامه فرهنگی ویژه‌ای برای مردم قائمشهر در نظر بگیرند و به همه رانندگان و مردم آموزش دهند که بوق جز در مواقع ضروری قابل استفاده نیست. در همه‌جای قائمشهر صدای بوق می‌شنوید. همه رانندگان در همه حالات از بوق استفاده می‌کنند و توجهی به تابلوها و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و آیینه ماشین خود ندارند.
شمسایی از قائمشهر

  خیابان‌های بی‌نام و آسفالت در شهرک کشاورزی اردبیل

خیابان‌های شهرک کشاورزی در اردبیل فاقد آسفالت، نام و پلاک است. لطفا شهرداری اردبیل اقدامی ‌کند.
سعید اختر از اردبیل

   دندانپزشکی غیرمجاز در نسیم‌شهر

یک مطب دندانپزشکی غیرمجاز در شهرک اورین نسیم‌شهر در حال ویزیت بیماران است. باوجود بیماری‌های فراگیر چرا این مطب تعطیل نمی‌شود؟
جهانی از نسیم‌شهر

این خبر را به اشتراک بگذارید