• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 1 دی 1397
کد مطلب : 41748
+
-

کافه مجلس

واکنش به یارانه 009هزارتومانی
محمود بهمنی، نماینده مردم طالقان و رئیس بانک مرکزی در دولت احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره پیشنهاد یارانه 900هزارتومانی محمود احمدی‌نژاد گفت: اینها را رها کنید. آنچه مهم است و تنها کسی که می‌تواند در این رابطه تصمیم‌گیری کند دولت است. او در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا اساسا چنین پیشنهادی امکان اجرایی شدن دارد یا خیر گفت: من فقط می‌گویم آنچه در این میان قابلیت اجرایی دارد پیشنهادهایی است که از سوی دولت مطرح می‌شود؛ لذا درباره اظهاراتی که غیراز دولت مطرح می‌شود نمی‌توان نظر داد.

   توصیه امام جمعه به نمایندگان 
نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان از نمایندگان این استان در مجلس خواست که بر استعفای خود پافشاری نکنند و هفته آینده در صحن مجلس حاضر شوند. هفته گذشته 18نماینده از 19نماینده استان اصفهان در اعتراض به حذف اعتبار طرح‌های انتقال آب این استان در بودجه سال آتی استعفای خود را تقدیم رئیس مجلس شورای اسلامی کردند. به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه اصفهان با بیان اینکه اقدام نمایندگان استان اصفهان کار درستی بود که باعث شد صدای مردم این استان به دولتمردان برسد، گفت: در این شرایط نباید مجلس را تضعیف کرد و از حد نصاب انداخت، باید اجازه داد مجلس به فعالیت خود ادامه دهد.

   لجبازی‌های کودکانه 
احمد مازنی، نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره موضوع گفت‌وگوی ملی گفته است: فکر می‌کنم رفتار ما مانند کودکی است که در خانه قهر کرده است و وقتی برای او می‌خواهند غذا کنار بگذارند می‌گوید من که غذا نمی‌خورم اما این کم است. من فکر می‌کنم هم در جبهه اصولگرایی و هم در جبهه اصلاح‌طلبی به‌دلیل رودربایستی‌ها ناشی از قهر و آشتی‌های مکرری که اتفاق افتاد موجب شد جرأت و جسارت لازم برای گفت‌وگوی ملی را کم داشته باشند. اما به‌نظرم اصل ماجرا از سوی اصولگرایان پذیرفته شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید