• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 28 آذر 1397
کد مطلب : 41494
+
-

احضار محمدرضا خاتمی

 دادستان کل تهران با اشاره به احضار یکی از سلبریتی‌ها به دلیل تبلیغ یک آمپول گفت:  اخیرا خانمی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ یک آمپول کرده بود در حالی که کسی حق ندارد در کاری که به او مربوط نیست دخالت کند.

اخیرا «مهناز افشار» کلیپی را در فضای مجاز ی منتشرکرد که تبلیغ آمپول نالوکسان را می‌کرد.

به گزارش ایسنا، عباس جعفری دولت آبادی  گفت: امروز فضای رسانه‌ای کشور به گونه‌ای است که هرچه می‌خواهند می‌گویند و انتظار  دارند که تحت تعقیب قضایی قرار نگیرند و برای دفاع از خود، موضوع آزادی مطبوعات را مطرح می‌کنند درحالی‌که رسانه‌ها طبق قانون مکلفند هستند مطالب واقعی، صحیح و عاری از تهمت و افترا را منتشر کنند. وی با اشاره به سیاست دادستانی در برخورد با اخبار بدون مبنا اظهار کرد: مقامات مسئول و افراد، اگر مطالب بدون مبنا بگویند، حتما از آن‌ها دلیل می‌خواهیم؛ چرا که زیر سئوال بردن برخی مسائل، مردم را دچار تردید کرده و جو بی‌اعتمادی و ناامیدی نسبت به مسؤولین نظام را ترویج می‌دهد. وی همچنین در ادامه گفته است:   اخیرا آقایی گفته بود که در انتخابات سال ۱۳۸۸، هشت میلیون رأی تقلب شد. دادسرا او را احضار کرد و از او سوال شد  که چه مدرکی دارید. پرونده اتهامی در شرف صدور کیفرخواست است.اشاره دادستان به صحبت‌های اخیر محمدرضا خاتمی است.

وی با اشاره به این‌که «برخی از دادستانی توقع دارند که با گرانی مبارزه کند»، بیان داشت:  مسئول مبارزه با گرانی سازمان تعزیرات حکومتی است و آن نهاد باید از قدرتی که در این زمینه دارد استفاده نموده و پاسخگو باشد. اما دادستانی تهران برای مقابله با گرانی کلان کالاها آمادگی دارد.دولت آبادی  مراجعه مردم به دستگاه قضایی برای حل و فصل اختلافاتشان را ناشی از اعتماد آن‌ها به قوه قضاییه دانست. او در موضوع رفع توقیف قطعات خودروسازان، تصریح کرد: با حمایت معاون اول قوه قضاییه وهمکاری دادستانی تهران دستور رفع توقیف از هزاران قطعه خودرو که پرونده آن‌ها در شعب ویژه در حال رسیدگی بود صادر شده ولی رسانه‌ها کم‌تر به این موضوع پرداخته‌اند باز هم عنوان می‌شود که خودروسازها دچار مشکلاتی هستند. خودروسازان حق ندارند بهانه بیاورند و عدم انجام تعهدات خود نسبت به خریداران را متوجه قطعه سازان کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید