• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 27 آذر 1397
کد مطلب : 41367
+
-

صدای استان‌ها

   وضع نامناسب لوله‌های آب ‌چیچکلو 
روستای ‌چیچکلو در ارومیه بیش از ۱۵۰ خانوار دارد و طرح هادی هم در این روستا اجرا شده، اما لوله‌های آب آشامیدنی نامناسب، مشکلات زیادی برای اهالی ایجاد کرده است. لطفا مسئولان رسیدگی کنند. 
یک شهروند از آذربایجان‌ غربی

   سرعت‌گیرهای غیراصولی
در خروجی شهر اردبیل به طرف سرعین 2 سرعت‌گیر غیراستاندارد وجود دارد که موجب تصادف می‌شود.درخواست می‌کنیم رسیدگی شود.
بختیاری از اردبیل

   مشکلات جاده بیشابور
جاده بیشابور به دلیل تعمیرات مشکلات فراوانی برای خودروها به وجود آورده است. لطفا اداره راه و شهرسازی به این موضوع رسیدگی کند. خسارت زیادی به خودروها وارد می‌شود.
یک شهروند از فارس 

   تلفن همراه برای دانش‌آموزان 
استفاده از تلفن همراه از سوی دانش‌آموزان موجب افت شدید تحصیلی و صدمه به روح و جسم آنها می‌شود. متاسفانه سن استفاده از تلفن همراه بسیار پایین آمده و حتی خیلی از کودکان پیش‌دبستانی هم حداقل یک تلفن یا تبلت دارند و این وضع بسیار نگرا‌ن‌کننده است. لازم است نهادهای فرهنگی نظارت بیشتری بر استفاده کودکان و نوجوانان از تلفن همراه داشته باشند. 
ثانی از مرکزی 

    ساماندهی بازار میوه‌ و تره‌بار آمل
بازار روز بزرگ آمل که در مرکز این شهر قرار دارد و یکی از پرتردد‌ترین نقاط محسوب می‌شود، سرویس بهداشتی مناسب ندارد. از سوی دیگر، وضع ظاهری این بازار هم مناسب نیست. از مسئولان شهرداری تقاضا می‌کنم به وضع آن رسیدگی کنند. 
یک شهروند از مازندران 

   رسیدگی به گورستان کامیاران  
محیط گورستان‎ کامیاران مناسب نیست. در بخشی از آن زباله‌ها ریخته شده و علاوه بر سیمای زشت، بوی نامطبوعی هم در سطح گورستان پیچیده است. مردم که داغدار هستند یا برای زیارت قبور می‌آیند با این وضع بیشتر ناراحت می‌شوند. 
منبری از کردستان 

    حمایت مسئولان از ورزش‌ استان
به بعضی از ورزش‌ها در استان بی‌مهری شده و هیچ حمایتی از آنها نمی‌شود. از مسئولان ورزشی خواهشمندیم که به تمامی رشته‌ها بها بدهند و تنها به یکی - دو رشته اکتفا نکنند و عدالت را برای همه رشته‌ها رعایت کنند، زیرا تمام رشته‌ها نیاز به حمایت دارند.
محمدرضا عباسی  از یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید