• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 25 آذر 1397
کد مطلب : 41005
+
-

با مردم | حوادث

با مردم | حوادث

  کمک بلاعوض به تاکسی‌داران بروجرد چه شد؟

 چندسال قبل ما را تشویق به شرکت در طرح تعویض خودروهای فرسوده کردند. من هم تاکسی فرسوده‌ام را دادم و ماشین نو تحویل گرفتم و اقساطش را هم می‌پردازم اما از همان ابتدا قول داده بودند که 5میلیون به چنین رانندگانی کمک بلاعوض کنند که اکنون زیرش زده و آن را عملی نمی‌کنند.
غلامرضا مومیوند از بروجرد

   زمین ما محل پرورش روباه از آب درآمد

 در سال 76 از سوی وزارت جهادکشاورزی قطعه زمینی در گیلاوند دماوند به ما دادند و بابت آن چندمیلیون پول دریافت کردند. اکنون بعد از 20سال زمین ما و بسیاری دیگر از گیرندگان زمین در نقشه نیست و آن نقطه محل پرورش روباه است. این را به گوش مسئولان وزارت جهادکشاورزی برسانید.
سلامی از دماوند

@حمایت از تولیدکنندگان، راهکار رفع بیکاری‌است

 اگر دولت از تولیدکنندگان از خرد و کلان حمایت کافی کند نیاز کشور در بخش صنعت تأمین می‌شود و کارخانه‌ها می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و این‌همه بیکار هم نداشتیم. لطفا مسئولان به فکر باشند پیش از آنکه دیرتر شود.
شهرآبی از شازند

  خیابان امام منتظر نیازمند پل عابر

 یک آموزشگاه زبان روبه‌روی میدان میوه در خیابان امام منتظر هست که روزانه صدها نونهال و نوآموز به آن آمد و شد دارند. خیابان تنگ و به واسطه میدان تره‌بار همیشه شلوغ است. نه پلی هست و نه خط‌کشی عابر پیاده. از راهنمایی رانندگی تقاضای رسیدگی داریم.
 عباس‌زاده از تهران

  قیمت سبزی و صیفی‌جات تا کجا می‌رود؟

 بعد از گرانی‌های بی‌ضابطه‌ای که در بخش‌های مختلف ازجمله گوشت و لبنیات و میوه و ... داشتیم اکنون نوبت به صیفی‌جات رسیده است؟ برای جبران کمبود میوه در سبد غذا از اول پاییز پناه ویتامینی خانواده‌های بسیاری صیفی‌جات ازجمله هویج، کلم، خیار، کاهو و... است که آنها ‌هم سر به گرانی زده اند. قیمت‌ها تاکجا قرار است بروند؛ درحالی‌که اخبار هرروز قیمت دلار و طلا را پایین‌تر از قبل اعلام می‌کند؟
مریم هدایت از مشهد

 @ 20 درصد افزایش حقوق را چه کنیم؟

 2 سال قبل من یک یخچال فریزر را 5میلیون خریدم؛ درحالی‌که یک میلیون و 700 تومان حقوق می‌گرفتم اکنون که 2 و 200 می‌گیرم آن یخچال 19میلیون و 300 تومان است. در 2 سال حقوق من 30درصد افزوده شده و قیمت یخچال 290درصد تقریبا. این با کدام عدالت سازگار است؟ آن وقت قرار است به حقوق ما 20درصد آن‌هم اگر تصویب شد، بیفزایند؟
موسوی از کرج

  خدمات‌رسانی به منطقه22 ضعیف است

 خدمات‌رسانی به منطقه‌22 حالت رکود دارد. مدیریت شهرداری مرکزی تهران سری به منطقه بزنند و ببینند چرا منطقه‌ای که قرار بود منطقه نمونه و مدرن و... باشد به این وضع افتاده است. همانطور که جوازهای بلندمرتبه‌سازی‌ و انبوه‌سازی‌ در این منطقه می‌دهند، خدمات هم بدهند. فضای سبز عمومی در این منطقه متکی به پارک چیتگر است که بنیان آن در گذشته دور است. تمام بلوارها و فضای سبز ایجادشده هم به حال خود رها شده، این در حالی است که منطقه22 حالت تفرجگاه عمومی مردم تهران را دارد و باید بیشتر از اینها به آن رسیدگی شود.
قربان‌زاده از ساکنین منطقه


   باغات ورامین در حال نابودی

 باغات ورامین یکی پس از دیگری در حال تخریب هستند و گوش شنوایی نیست. درحالی‌که ورامین در بیخ گوش پایتخت می‌تواند در بهبود هوای این کلانشهر به‌دلیل باغات و مزارعش مفید باشد عده‌ای به اسم توسعه به جان ورامین افتاده‌اند و هرروز چهره شهر سیمانی‌تر و بلندتر می‌شود. به‌جای تلاش برای حفظ فضای سبز و افزایش آن چرا با این شهر تاریخی چنین می‌کنند.
هژبری از ورامین

این خبر را به اشتراک بگذارید