• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 19 آذر 1397
کد مطلب : 40362
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  متروی هشتگرد چه شد ؟
 مسئولان بگویند که متروی هشتگرد بعد از 2دهه بالاخره به این شهر می‌رسد یا نه؟ زمانی که 3دهه قبل در هشتگرد ساکن شدیم وعده شهری رؤیایی را دادند. امروز آنها که وعده داده‌اند بر منصب نیستند و چه‌بسا از بین ما رفته‌اند اما نه مترو به هشتگرد رسیده، نه دیگر مشکلات شهر حل شده است.
 

جنانی از هشتگرد


  چرا هواپیماها باعث وحشت مردم می‌شوند
چرا خلبانان باعث رعب‌و‌وحشت مردم می‌شوند؟ آیا آسمان هم دچار ترافیک است که 2هواپیمای مسافری مجبورند دقیقا از کنار هم رد شوند؟ حدود 10روز قبل حوالی عصر شاهد عبور هوایی 2هواپیما بودم که هر لحظه به تصور من ممکن بود باهم برخورد ‌کنند و هنوز هم یادآوری آن ناراحتم می‌کند. چرا باید هواپیماهای مسافری این همه به هم نزدیک شوند؟ وقتی 2هواپیما از کنار هم رد شدند باورم نمی‌شد اتفاقی نیفتاده و مرتب ذکر می‌گفتم.
 
عبادتی از شهرری


@ جلوی ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را بگیرند
وزیر ارتباطات گفته‌اند که 30میلیون نفر متقاضی قطع پیامک‌های تبلیغاتی شده‌اند. این همه در رسانه‌ها و مطبوعات در این خصوص اطلاع‌رسانی می‌شود اما ارسال‌کنندگان این پیامک‌ها همچنان با اعصاب و روان مردم بازی می‌کنند. وزارت ارتباطات به داد مردم برسد.
 
روزبهانی


 خیابان عطایی ارومیه را پارکینگ اتوبوس کرده‌اند
 خیابان عطایی ارومیه که چندان هم عریض نیست تبدیل به محل استقرار اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی شده است. دستفروش‌ها هم در میان انبوه اتوبوس‌های پارک‌شده به کار خود مشغولند. آیا خیابان جای پارک اتوبوس است؟ این اتوبوس‌ها باید به پارکینگ بروند و حتما مسئولان می‌توانند اتوبوس‌ها را به جای دیگری منتقل کنند. از مسئولان شهرداری ارومیه تقاضای اقدام فوری داریم.
 
ساکن خیابان عطایی ارومیه


  بیماران‌ ام‌اس خاص هستند یا خیر؟
بیماران ‌ام‌اس بین تصمیمات و کلمات مسئولان سرگردان شده‌اند. یک مسئول پاسخ دهد که آیا آنها بیماران خاص هستند یا نه؟ به ما می‌گویند بیمار خاص هستید اما وقتی برای گرفتن دفترچه بیماران خاص به تامین‌اجتماعی می‌رویم می‌گویند ‌ام‌اس بیماری خاص نیست اما همه‌جا از ما به‌عنوان بیمار خاص یاد می‌کنند. بالاخره ‌ام‌اسی‌ها بیمار خاص هستند یا خیر؟ لطفا مسئولان پاسخ دهند.
 
 مجتبی از تهران


   تقلب در تاریخ تولید شیر
 صبح 17آذر‌ماه در گرگان شیر پلاستیکی بالشتی خریدم که مربوط به کارخانه‌ای در تهران بود. تاریخ تولید روی شیر خورده بود 17آذر! سؤال اینکه یعنی ظرف 2 ساعت شیر در تهران تولید شده و ظرف همین مدت از تهران به گرگان رسیده؟ پس معلوم می‌شود که شیر در تاریخ هفدهم تولید نشده است. آیا کارخانه‌ای در این حد و اندازه باید چنین عمل کند؟ نشان به آن نشان که شیر بعد از رسیدن به منزل و جوشاندن اصطلاحا برید و تردید من به یقین تبدیل شد. از مسئولان درخواست رسیدگی به موارد این‌چنینی را داریم که با جان هموطنان بازی می‌کند.
 
شهروند گرگانی


  چرا مسئولان دنبال خط ویژه عبور هستند؟
درحالی‌ که در دیگر کشورها مسئولان با دوچرخه به محل خدمتشان می‌روند چرا مسئولان ما اینقدر تنبل هستند که می‌خواهند برای نمایندگان مجلس مجوز عبور از خط ویژه بگیرند؟ مگر نمایندگان مجلس چه مزیتی بر دیگر شهروندان دارند؟ کافی است کمی زودتر از خانه راه بیفتند و سعی کنند در مجلس مفید باشند تا لااقل ما دلمان برای رأیمان نسوزد.
 
فائقه رحمتی از تهران


@منتظر مدیریت آب مسئولان دهلران هستیم
 در دهلران در هفته سوم پاییز اینقدر باران بارید که سد دو‌برج سرریز شد. حالا ببینیم مسئولان دهلران چطور این همه آب را مدیریت می‌کنند تا دوباره مدام نگویند آب کم است و کشاورزی ما نابود نشود.
 
نوری از دهلران


  آسانسورهای خراب مترو
متروی سعدی 4 آسانسور دارد که 2 دستگاه آن به ایستگاه کهریزک و 2 دستگاه دیگر به ایستگاه تجریش می‌رود. اولا مگر نه اینکه اینها برای کم‌توانان و معلولان و پیران درست شده است، پس چرا امکان استفاده از آنها نیست؟ اکنون مدتی است درب هر 2 راهروی منتهی به آسانسور بسته است. به هرحال برای ساخت این آسانسورها هزینه شده، ‌چرا من پیرمرد و امثال من باید از این امکان محروم شویم؟ در متروی میدان امام خمینی هم همیشه آسانسورها خراب است.
 
پیرمرد تهرانی

این خبر را به اشتراک بگذارید