• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 17 آذر 1397
کد مطلب : 40114
+
-

با مردم | حوادث

با مردم | حوادث

  دانشکده گیاه‌درمانی شهرری مدارک ما را بدهد

2 سال قبل از دانشکده علمی - کاربردی گیاه‌درمانی شهرری در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شدم، ولی از آن تاریخ هرچه به دانشگاه مراجعه می‌کنم که بتوانم گواهی موقت پایان تحصیلات کارشناسی را دریافت کنم، امروز و فردا می‌کنند. من و تعدادی دیگر در رشته مشاوره ژنتیک در آن دانشکده درس خوانده‌ایم و برخی افراد عنوان می‌کنند که اختلافاتی بین استادان دانشگاه با مدیریت وجود دارد که باعث شده تاکنون مدرک ما صادر نشود. عده‌ای هم می‌گویند این اختلاف به‌دلیل نپرداختن حق‌التدریس استادان است. حالا مشکل به هر علت که باشد آیا رواست مدرک گواهی موقت ما 2 سال بلاتکلیف بماند. از مسئولان وزارت علوم تقاضای رسیدگی و پاسخگویی داریم.
محدثه سلیمانی

   راهنمایی و رانندگی فکری کند

خیابان شهیدمدنی در خیابان لشکر یکطرفه است، ولی 90درصد خودروها برای ورود به طرح زوج و فرد از این خیابان استفاده می‌کنند که این تخلفات تاکنون باعث بروز ده‌ها تصادف و درگیری بین رانندگان شده و این در حالی است که عده‌ای مطابق قانون در مسیر درست حرکت می‌کنند. از راهنمایی و رانندگی تقاضای رسیدگی داریم.
عباس‌زاده از تهران


@  عکس‌های کارت ملی شبیه دزدان دریایی است!

دفاتر پیشخوان دولت وقتی امکانات دوربین‌های پیشرفته و افراد مختصص عکاسی ندارند، چرا مراجعان را وادار به انداختن عکس در همان مکان می‌کنند. بماند که بعد از ثبت‌نام و تکمیل مراحل آن و عکس گرفتن و پرداخت هزینه، 6‌ماه طول کشید تا کارت‌های ملی به دستمان برسد اما بعد از 6‌ماه وقتی کارت‌های ملی من و تعدادی از همکارانمان به دستمان رسیدن با کارت‌هایی مواجه شدیم که عکس‌هایی شبیه دزدان دریایی روی آن بود و صدرحمت به دزدان دریایی! ما دختران دم‌بخت با این عکس‌های تیره و پراشکال چه کنیم. باور کنید این موضوع طنز نیست و به نوبه‌خود مهم است.
مظاهری

  مدیریت دوگانه شهر پرند

مدیریت دوگانه شهرداری در شهر پرند مشکلاتی را ایجاد کرده که این مشکلات جز با حل مشکلات بین این دو سازمان حل نمی‌شود. وضعیت آسفالت معابر بخشی از شهرک مربوط به سازمان عمران است؛ به‌خصوص در فاز 4 که خیلی افتضاح است و مدیریت بخشی دیگر بر عهده شهرداری‌ است؛ البته این چیزی است که مسئولان به ما گفته‌اند. تقاضا داریم مسئولان مشکلات بین خودشان را حل کنند تا ما رانندگان برای جلوگیری از افتادن در دست‌اندازها و چاله‌ها مجبور به حرکات مارپیچ و زیگزاگی نشویم.
رحیم عابد از شهر جدید پرند

این خبر را به اشتراک بگذارید