• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 15 آذر 1397
کد مطلب : 39989
+
-

با مردم

@   نظام مهندسی تهران بهانه‌تراشی می‌کند
نظام مهندسی تهران با بهانه‌ای غیرفنی از مردم پول می‌گیرد و آ‌نها را سر می‌دواند. گویا در این سازمان مسابقه‌ای برای سرگردان‌کردن مردم هست. از اتفاق، سیستمی برای ثبت شکایت دارند که آن‌هم خودش دچار مشکل است و به شکایات رسیدگی نمی‌شود.
اکبرزاده

  از بیکاری و گرانی به ستوه آمده‌ام
مسئولان با شعارهایی روی کار آمدند که امروز اگر خود ما بخواهیم به آنها عمل کنیم باید نگران عواقبش باشیم. جایی مسئولان گفته بودند مشکلات خود را با صدای بلند بگویید. من از اینجا با صدای بلند می‌گویم که من به‌عنوان یک کارگر فصلی و کرایه‌نشین از وضعیت اقتصادی و بیکاری و گرانی به ستوه آمده‌ام. وقتی رأی می‌دادم به امید بهترشدن اوضاع حرکت می‌کردم ولی امروز امیدی برایم نمانده است.
ودودی، کارگر بیکار

  بازنشستگی با 500هزار تومان!
من بازنشسته سنی شده‌ام و ماهی 500هزار تومان دریافتی دارم. یک نفر مسئول به من بگوید این چه مدل کرامت و توجه به بازنشستگان است که مرا مدیون آن کرده‌اند؟ ماهی 500هزار تومان حقوق با دو جوان بیکار و بیماری خود و همسرم. حتی نان خالی هم بخوریم این رقم کفاف یک‌ماه زندگی را نمی‌دهد. از طرفی هم منع به‌کارگیری بازنشستگان داریم و حتی نمی‌توانیم جایی آبدارچی شویم.
علی پورمحبی

  بسته حمایتی به بیکاران هم بدهید
بسته حمایتی را به بازنشستگان و شاغلان می‌دهند. هر‌چند رقم آن واقعا ناچیز است اما به‌نظر مسئولان، بیکاران مستحق‌تر به دریافت این بسته نیستند؟ مسئولان چگونه ادعا می‌کنند به فکر مردم هستند درحالی‌که تعداد زیادی بیکار داریم که هیچ حمایتی از آنها نمی‌شود و چشم زن و فرزندشان به دستان آنهاست.
دهقان از کرج

@  پله برقی شادمان چه شد؟
 لطفا از مسئولان ذیربط بخواهید فکری به حال پله برقی متروی شادمان بکنند که هنوز نصب نشده است. خیلی از سالمندان و بیماران در استفاده از پله‌های معمولی مشکل دارند.
خوش‌بین

  کارگاه‌های لاستیک‌سوزی عامل آلودگی محیط‌زیست
در چهاردانگه اسلامشهر و اطراف آن، کارگاه‌های لاستیک‌سوزی بسیاری وجود دارد که برای خارج کردن سیم‌های داخل لاستیک و نفع اقتصادی حاصل از فروش آن، با تاریک‌شدن هوا کار خود را شروع می‌کنند و باعث آلودگی شدید هوای منطقه به‌خصوص در فصل سرما می‌شوند. از مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی داریم.
خاور از تهران

@  دردسرهای درمان در بیمارستان معیری
در بیمارستان معیری تهران برای دریافت عکس رادیولوژی، خود بیمار باید از مدیریت بیمارستان، آن هم در ساعات اداری تأییدیه و نامه بگیرد. واقعا این چه نوع خدمت‌رسانی است آن هم در بیمارستانی که مرکز تخصصی ارتوپدی است و همه بیماران با شکستگی مراجعه می‌کنند. لطفا وزارت بهداشت رسیدگی کند.
زمانی از تهران

  یاد بگیریم زباله را پرت نکنیم
با همه تلاش‌هایی که برای فرهنگسازی انجام می‌گیرد، بعضی رانندگان و افراد همچنان در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها حین رانندگی، سیگار روشن  و ته‌سیگار، بطری نوشابه و هرنوع زباله را به بیرون پرتاب می‌کنند. واقعا توقع فرهنگسازی از سوی رسانه‌ها و رعایت از طرف مردم داریم.
محمد برقبانی ازیافت‌آباد

  دسترسی به اموال سرقتی بعد از پیدا‌شدن محال است
وقتی شکایتی از سرقت داریم دسترسی به اموال پس از سرقت تقریبا محال است چون پروسه اداری و بوروکراسی آن بسیار عذاب‌آور و طولانی مدت است. در واقع حتی اگر مال از دست رفته پیدا شود شما نمی‌توانید به آن دست پیدا کنید به دلایلی که نمی‌دانم. لطفا مسئولان پاسخ دهند.
08...091270

  نورآباد لرستان حتی یک کارگاه تولیدی ندارد
به عقب‌ماندگی‌های استان لرستان کمتر توجه می‌شود. به‌عنوان نمونه شهرستان نورآباد با جمعیتی بالغ بر 300هزار نفر حتی یک کارگاه تولیدی ندارد و تقریبا همه جوانان آن در شهرهای بزرگ کارگری می‌کنند. مسئولان اراده کنند می‌توانند حداقل یک کارگاه تولیدی در این شهرستان راه‌اندازی کنند.
21...099163

  شماره تلفن‌های مردم چطور به  دست بازاریاب‌ها می‌رسد
چندی قبل از شماره‌ای با من تماس گرفتند و گفتند که پرونده بیمه شما تکمیل است و نام و نام خانوادگی مرا در تماس‌شان عنوان کردند. بعد از پیگیری عنوان شد که شماره‌ام را از همراه اول گرفته‌اند. وقتی با همراه اول تماس گرفتم ضمن برخورد نادرست گفتند که از مرکز آمار ایران، اطلاعات تماس مرا به‌دست آورده‌اند. وقتی با مرکز آمار تماس گرفتم گفتند بعضا برخی سازمان‌ها عنوان می‌کنند که از ما شماره گرفته‌اند ولی این ادعا نادرست است. یک نفر پاسخ بدهد که به چه حقی شماره کاربران همراه اول یا ایرانسل یا دیگر اپراتورها در اختیار بازاریاب‌ها قرار می‌گیرد؛ آن‌هم با مشخصات کامل؟ و از چه کانالی این شماره تلفن‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند. از مسئولان مربوط درخواست رسیدگی دارم.
سعید ‌شاه‌حسینی

این خبر را به اشتراک بگذارید