• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
پنج شنبه 15 آذر 1397
کد مطلب : 39987
+
-

پلیس در تعقیب جوان آتش‌افروز

انتشار تصاویری در فضای مجازی که در آن جوانی افرادی را که در پارک در حال استراحت هستند آتش می‌زند پلیس پایتخت را برای دستگیری جوان آتش‌افروز به تکاپو انداخت.
به گزارش همشهری، از چند روز قبل فیلم کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای داشت. این فیلم نشان می‌داد پسر جوانی با ریختن موادی آتش‌زا روی افرادی که در پارک مشغول استراحت هستند آنها را به آتش می‌کشد. این در حالی بود که فرد دیگری از این حادثه فیلمبرداری می‌کرد. با اینکه تصاویر نشان می‌داد در این حوادث به هیچ‌کدام از افرادی که دچار آتش‌سوزی شده بودند آسیبی جدی وارد نشد اما این تصاویر واکنش‌های زیادی را به‌دنبال داشت.
در این شرایط مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت نسبت به این تصاویر واکنش نشان داد و اعلام کرد تیمی ویژه با دستور رئیس پلیس پایتخت برای شناسایی جوان آتش‌افروز تشکیل شده است و یگان‌های مختلف نیروی انتظامی برای شناسایی و دستگیری این فرد وارد عمل شده‌اند. این در حالی است که شواهد نشان می‌دهد تاکنون شکایتی در این مورد نشده؛ با وجود این تحقیقات گسترده‌ای در این‌باره در جریان است. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از شهروندانی که جزئیات بیشتری از اقدامات جوان آتش‌افروز در اختیار دارند خواست اطلاعات خود را به نزدیک‌ترین واحد پلیس گزارش دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید