• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 13 آذر 1397
کد مطلب : 39703
+
-

جدال خانم حسابدار با آدم‌ربای شیشه‌ای

جدال خانم حسابدار با آدم‌ربای شیشه‌ای


«آن شب دچار توهم شدم و تصور کردم که مسافرم قصد کشتن مرا دارد؛ به همین دلیل به او حمله کردم»؛ این ادعای عجیب مسافرکش قلابی است که قصد تجاوز به یکی از مسافرانش را داشته است.

به گزارش همشهری، 24آبان خانم حسابداری نزد مأموران پلیس رفت و گفت: وقتی از محل کارم خارج شدم برای رفتن به خانه سوار یک ماشین مسافرکش شدم اما در بین راه ناگهان راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم با چاقو تهدیدم کرد.

او ادامه داد: مرد جوان در محلی خلوت توقف و به من حمله کرد و قصد داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار بدهد که در برابرش مقاومت کردم و درحالی‌که داشت خفه‌ام می‌کرد توانستم خودم را از دست او نجات بدهم. همان موقع خودم را از ماشین به بیرون پرتاب کردم و با داد و فریاد از مردم کمک خواستم و راننده فرار کرد.

با این شکایت، تحقیقات پلیس آغاز شد و کارآگاهان موفق شدند با بررسی تصاویر دوربین مداربسته مغازه‌ای در نزدیکی محل حادثه خودروی متهم را شناسایی کنند. به این ترتیب مالک 35ساله خودرو دستگیر و مشخص شد که از مجرمان سابقه‌دار است و پیش از این بارها به جرم سرقت و آزار و اذیت دختران و زنان دستگیر شده و به زندان رفته است. او که از اشرار پایتخت نیز به‌شمار می‌رفت در بازجویی‌‌ها گفت: مدتی است به‌صورت تفریحی شیشه می‌کشم و توهمات عجیب به سراغم می‌آید. شب حادثه هم وقتی خانم حسابدار به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شد ناگهان همان توهمات به سراغم آمد. تصور می‌کردم که او چاقو به‌دست دارد و می‌خواهد مرا به قتل برساند. همان لحظه صدایی در سرم گفت که باید به او حمله کنم. ابتدا با چاقو تهدیدش کردم و بعد می‌خواستم او را مورد آزار و اذیت قرار بدهم و خفه‌اش کنم اما او خودش را به بیرون از ماشین پرتاب کرد. به گفته سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، برای متهم قرار قانونی صادر شده و با توجه به سابقه وی، زنان و دخترانی که در دام راننده خودروی پژو405 نقره‌ای‌رنگ گرفتار شده‌اند می‌توانند برای شناسایی متهم و شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید