• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 13 آذر 1397
کد مطلب : 39700
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  چرا برای گرفتن وجه‌درمان پاسکاری می‌شویم
چرا مسئولان تأمین‌اجتماعی برای ریختن سهم درمان خود در بیمه‌های تکمیلی اینقدر بازنشستگان را بازی می‌دهند. چندین بار برای دریافت سهم درمان خود از بیمه تکمیلی مراجعه کردم و بعد از چند ‌ماه معلوم شد حق درمان من به‌حساب بانک رفاه واریز شده درحالی‌که من اصلا حساب بانک رفاه ندارم. در آنجا به صلاح خودشان برای من حساب بانک رفاه بازکرده و من ملزم به پرداخت هزینه‌‌های ا‌فتتاح حساب شدم. درحالی‌که با بانک رفاه کاری نداریم چه اجباری است که بروم در آن بانک حساب داشته باشم و سرگردان گرفتن وجه درمان شوم.
 

عبداللهی


@  بوی بد مسیل میرداماد
بوی بد تعفن مسیل واقع در میرداماد نزدیک بزرگراه حقانی مدت‌هاست باقی است و کار به جایی رسیده که مشکلات تنفسی ایجاد کرده است. بی‌شک لایروبی این مسیل کار چندان سختی نیست فقط همت می‌خواهد که امیدواریم به سرعت در مسئولان ایجاد شود.
 
عبادتی از تهران


@  هوای حیوانات را داشته باشیم
از مردم و مسئولان دعوت می‌کنیم در روزهای سرد و برفی هوای حیوانات را داشته باشند تا به حفظ و بقای محیط‌زیست و حیات‌وحش کمک شود.
 
لبافی از تهران


  چه‌کسی مسئول نظارت بر عطاری‌هاست؟
در مورد مصرف داروهای گیاهی و طب سنتی بنویسید. چندی قبل به دستور دوستی چند‌رقم از مواد گیاهی مثل زنجبیل و دارچین و انیسون خریدم و ادویه‌ای مخصوص ساختم. بعد از چند روز وضعیت معده‌ام به‌شدت به هم ریخت. در مراجعه به دکتر و پس از تحقیق معلوم شد آنچه به‌عنوان انیسون به من فروخته‌اند اسپند است و همان عامل برهم‌خوردن سلامت گوارش من شده بود. واقعا چه‌کسی مسئول نظارت بر عطاری‌هاست؟
 
بهاره رضاپور از خوی


  کارت سوخت تأثیر در ثبات قیمت ندارد
مسئولان مطمئن باشند اگر کارت سوخت و استفاده از آن اجباری شود تأثیری به حال صرفه‌جویی در مصرف بنزین و ثبات قیمت آن ندارد. پولدارها که همیشه پولدارند و فقیرها هم که همیشه فقیر، پس فقط قشر فقیر و مسافرکش و راننده هستند که دربه‌در بنزین می‌شوند برای یک لقمه نان بیشتر.
 
رضوانی از کیاشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید