• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 11 آذر 1397
کد مطلب : 39358
+
-

کافه مجلس | سیاست

   فرمان هدایت مجلس

 ابوالفضل سروش -نماینده تهران- در یادداشتی با عنوان «نمایندگان ملی، به‌جای نمایندگان خدماتی» نوشت: «فرمان هدایت بهارستان به‌عنوان خانه ملت به سمتی می‌رود که هر روز مجلس را از در رأس امور‌بودن دور می‌کند و به امور حاشیه‌ای درگیرتر».او در یادداشتی که به مناسبت سالروز بزرگداشت شهیدمدرس و روز مجلس نوشته، آورده است:

«در کنار اهمیت تقویت جایگاه مجلس شورای اسلامی، رفع 2ضعف اساسی مجلس شورای اسلامی امری قابل اجتناب است؛ 2ضعفی که رسما متوجه خود مجلس و نمایندگان می‌شود: اولی سبک مدیریت مجلس است و دومی شیوه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین... . بهتر است و باید نمایندگان از نقش خدماتی و سرویس‌دهی که به مردم حوزه‌های انتخابیه‌شان برای جمع‌آوری رأی در دوره‌های بعدی برعهده گرفته‌اند ، خارج شوند». (ایسنا)

  استیضاح ظریف پسندیده نیست

محمدرضا عارف -رئیس فراکسیون امید- می‌گوید: «وزیر محترم امور خارجه کشورمان که به فرموده رهبر معظم انقلاب، یک چهره انقلابی و مؤمن است، در مقطع فعلی با پشتوانه ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های قدرت‌های بزرگ ایستادگی کرده است و حضورش در رأس دستگاه دیپلماسی کشور باعث عزت ایران در مجامع بین‌المللی شده است و طرح استیضاح ایشان در شرایط فعلی به هیچ‌وجه پسندیده نیست». عارف در ادامه در یادداشت اینستاگرامی‌ای که به بهانه روز مجلس منتشر کرده می‌افزاید: «امیدوارم مجلس دهم در عمر باقی‌مانده خود بتواند به‌معنای واقعی با کمک دولت در بهبود شرایط کشور مؤثر باشد. (ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید