• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 21 دی 1396
کد مطلب : 3932
+
-

تازه‌داماد به اتهام قتل هولناک دختر دانشجو محاکمه می‌شود

تازه‌داماد به اتهام قتل نامزد 18ساله‌اش که دانشجوی رشته رادیولوژی بود، به‌زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.  به گزارش همشهری، 19مهر امسال مردی به کلانتری 151یافت‌آباد رفت و خبر از ناپدید شدن مرموز دختر18ساله‌اش به نام زیبا داد.

او گفت: دخترم دانشجوی رشته رادیولوژی است. او ساعت 9صبح برای رفتن به دانشگاه خانه را ترک کرد اما دیگر برنگشت. من و مادرش که نگرانش شده بودیم به پرس‌وجو از دوستانش پرداختیم و متوجه شدیم که زیبا در کلاس درس حاضر و بعد از آن از دانشگاه خارج شده است. پس از آن دیگر کسی از او خبر نداشت و حتی با نامزدش تماس گرفتیم اما او هم گفت که زیبا را ندیده است.

حالا هم احتمال می‌دهیم که اتفاق شومی برای دخترمان افتاده است. با اظهارات این مرد جست‌وجوی مأموران برای یافتن دختر جوان شروع شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که او 4‌ماه پیش با پسری به نام سجاد عقد کرده و قرار بوده پس از پایان خدمت سربازی پسر جوان، مراسم عروسی‌شان برگزار شود اما حالا زیبا ناپدید شده بود و حتی نامزدش هم از او خبر نداشت. درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت، سجاد به اداره آگاهی پایتخت رفت و مدعی شد که نامزدش را به قتل رسانده است.

او گفت: روز حادثه با زیبا قرار داشتم. وقتی کلاس‌اش تمام شد سر قرار آمد و سوار ماشینم شد، اما بر سر اختلافاتی که با هم بر سر پول، خرید ماشین گران‌قیمت، خرید لباس‌های مارک‌دار و... داشتیم درگیر شدیم و وقتی بحثمان بالا گرفت، کنترلم را از دست دادم و با دستانم خفه‌اش کردم. بعد از چند دقیقه وقتی دیدم زیبا نفس نمی‌کشد، به سمت جاده شهریار حرکت و جسدش را کنار جاده رها کردم. با اعترافات هولناک تازه‌داماد، مأموران با پلیس شهریار تماس گرفتند و معلوم شد که جسد زیبا در جاده سعید‌آباد کشف و برای مشخص شدن هویتش به پزشکی‌قانونی منتقل شده است.

پس از اعترافات این پسر23ساله، خانواده زیبا راهی دادسرای جنایی تهران شدند و برای متهم درخواست قصاص کردند. با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست در پرونده صادر شد و متهم به‌زودی به اتهام قتل عمد در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید