• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 8 آذر 1397
کد مطلب : 39148
+
-

باقری: وقتی نیمکت‌نشین شدم، خودم را نباختم

باقری: وقتی نیمکت‌نشین شدم، خودم را نباختم

استقلال در اهواز 3امتیاز مهم گرفت تا شاگردان وینفرد شفر انگیزه بیشتری پیدا کنند که رفته‌رفته خودشان را به بالای جدول نزدیک کنند. آبی‌پوشان در حالی در این بازی به برد رسیدند که روح‌الله باقری گل 3امتیازی تیمش را به‌ثمر رساند؛ مهاجمی که البته در مقطعی نیمکت‌نشین شده بود. باقری درخصوص شرایط استقلال، شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر و... به سؤالات پاسخ می‌دهد.
    در اهواز اتفاقات شیرینی برای تو و استقلال رقم خورد. در این مورد صحبت کن.
خدا را شکر که 3امتیاز مهم گرفتیم. ما برای اینکه خودمان را به بالای جدول برسانیم نیاز به پیروزی داریم و باید استقلال خوزستان را در زمین خودش شکست می‌دادیم. خدا را شکر که برنده شدیم و در بازی با نفت آبادان، سپیدرود و همچنین بازی عقب‌افتاده با پدیده هم باید برنده شویم تا خیلی زود به جمع مدعیان قهرمانی برسیم.
    در مورد گل 3امتیازی در این بازی صحبت نکردی.
خب، طبیعتا خوشحالم که 3امتیاز را گرفتیم و من هم گل زدم. البته این تلاش بقیه بچه‌ها بود و امیدوارم که در بازی‌های آینده هم برای استقلال گل بزنم. ما واقعا تحت فشار قرار داشتیم و این برد کمک کرد تا برای بازی‌های بعد وضعیت بهتری پیدا کنیم.
    تو در یک مقطع در استقلال نیمکت‌نشین شدی. آیا از آن وضعیت ناراحت نبودی؟
هر بازیکنی که نیمکت‌نشین می‌شود قطعا ناراحت می‌شود. فوتبالیست همیشه دوست دارد در زمین باشد و نیمکت نشینی برای هیچ بازیکنی خوشایند نیست. آن زمان کاری از دستم بر نمی‌آمد، جز اینکه تمرین کنم و منتظر اعتماد سرمربی باشم. به هر حال این تصمیمی بود که شفر گرفته بود و من هم اعتراضی نداشتم. خوشحالم که شرایط تغییر کرد و حالا باید بیشتر تلاش کنم تا جایگاهم را از دست ندهم. وقتی نیمک‌نشین شدم، خودم را نباختم چون معتقدم فوتبالیست همیشه باید بجنگد و حقش را بگیرد.
    برخی معتقدند پوشیدن پیراهن شماه 10، تا حدودی روی تو فشار وارد کرد. این موضوع صحت دارد؟
خیر، اینطور نیست چون این شماره را ابتدای فصل خودم خواستم و افتخار می‌کنم که پیراهن شماره 10را بر تن می‌کنم. مطمئن باشید بیشتر تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشم.
    حتما می‌دانی که یک رکورد جالب داری و در 3 جام برای استقلال گل زدی؟
بله. این باعث افتخار من است و دوست دارم در بازی‌های آینده هم برای استقلال بازیکن تأثیرگذاری باشم.
    درخصوص بازی امروز با صنعت نفت چه صحبتی داری؟
بازی سخت است و نمی‌توان حریف را دست‌کم گرفت. صنعت‌نفت تیمی است و حساب‌شده فوتبال بازی می‌کند ولی همانطور که گفتم باید 3امتیاز این بازی را هم بگیریم تا خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.
    در این بازی هم گل می‌زنی؟
نمی‌دانم، امیدوارم که بزنم ولی برد تیم مهم‌تر است.
    برخی معتقدند که استقلال امسال شانس زیادی برای قهرمان‌شدن ندارد، نظر تو چیست؟
من با این حرف مخالفم. خیلی‌ها شاید به‌خاطر نتایجی که تا الان گرفتیم چنین نظری داشته باشند ولی اعتقاد من این است که استقلال اندازه دیگر مدعیان قهرمانی شانس دارد. مطمئنا ما در نیم‌فصل دوم تیم قوی‌تری خواهیم شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید