• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 20 دی 1396
کد مطلب : 3840
+
-

آغاز مذاکرات گردشگری کیش و قطر توسط بخش‌خصوصی

نشست مشترک هیأت گردشگری قطر با مسئولان جزیره کیش به‌منظور توسعه همکاری‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری ایران و با تأکید مدیرعامل منطقه آزاد کیش برگزار شد.

امیر عرب، نماینده مذاکره‌کننده با هیأت گردشگری قطر با اشاره‌ به ملاقات‌های مسئولان جزیره کیش و بخش گردشگری کشور قطر گفت: در این نشست درخصوص دایر شدن پرواز دوحه-کیش و بالعکس و همچنین امکان ارائه خدمات و تجهیزات از سوی هواپیمایی قطر به هواپیمایی کیش مذاکره شد.

وی به همشهری گفت: بعد از مشکلات پیش‌آمده میان قطر و دیگر کشورهای حوزه خلیج‌فارس، به‌دنبال آن هستیم تا گردشگران قطری بتوانند آخر هفته خود را در جزیره کیش سپری کنند.

نماینده مذاکره‌کننده گردشگری کیش و قطر افزود: کیش و عمان نزدیک‌ترین مقصد هوایی به قطر هستند و پیش از سفر نمایندگان گردشگری قطر به جزیره کیش جلسه بسیار خوبی با انصاری‌لاری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد. پیشنهاد گذراندن تعطیلات آخر هفته گردشگران قطری در جزیره کیش و سفر آنها به ایران مورد استقبال قرار گرفت و موجب شد که این جلسات با عالی‌ترین سطوح مدیریتی کشور قطر برگزار شود.

امیر عرب گفت: در سفر به قطر، معاون گردشگری منطقه آزاد کیش، معاون سرمایه‌گذاری این سازمان و مدیرعامل هواپیمایی کیش‌ایر نیز حضور داشتند.

عرب افزود: در این سفر مذاکراتی با اکبر الباکر، مدیرعامل هواپیمایی قطر، حسن ابراهیم، مدیر گردشگری و توریستی قطر و شیخ نواف آل‌ثانی، رئیس سرمایه‌گذاری و توریستی و رئیس جامعه هتلداران آن کشور انجام شد.

به گفته نماینده مذاکره‌کننده همکاری‌های گردشگری کیش و قطر، هیأت قطری برای بررسی امکانات زیرساختی فرودگاه کیش و ایجاد شرایط موردنیاز برای انجام پروازهای قطر ایر ویز به کیش، ساخت هتل در جزیره و به‌وجود آوردن زیرساخت‌هایی برای فرودگاه و بندر کیش که از اولویت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد کیش هستند، به‌زودی به کیش سفر می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید