• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 30 آبان 1397
کد مطلب : 38244
+
-

عالیشاه: به ما ضرر نزنند کمک نمی‌خواهیم

عالیشاه: به ما ضرر نزنند کمک نمی‌خواهیم

حمیدرضا علی‌پور

 پرسپولیس روز دوشنبه در شرایطی به مصاف پیکان رفت که 3بازیکن اصلی خود را به‌خاطر حضور در بازی‌های ملی در اختیار نداشت. با وجود این سرخپوشان در این شرایط و فقط با چند روز تمرین توانستند به پیروزی برسند. امید عالیشاه که به‌خاطر آسیب‌دیدگی فینال لیگ قهرمانان را از دست داده بود در این بازی با درد به میدان رفت و اتفاقا ستاره پرسپولیس بود. او بعد از مدت‌ها یک بازی درخشان انجام داد و پاس گل اول سرخپوشان را هم در این بازی ارسال کرد. عالیشاه که صورتِ زخمی و خون‌آلودش به یکی از نمادهای این بازی بدل شده بود، ساعاتی بعد در گفت‌وگو با همشهری ورزشی به سؤالات ما پاسخ داد.
    با همه مشکلات برابر پیکان قرار گرفتید و پیروز شدید. بازی چطور بود؟
واقعا ما از نظر بازیکن شرایط خوبی نداشتیم. چراکه 3بازیکن در اردوهای تیم ملی ایران و عراق، 2بازیکن مصدوم و یک بازیکن در اردوی تیم ملی امید داشتیم. اما به قول برانکو بازی کردیم و نشان دادیم که ترسو نیستیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم.
    با وجود مصدومیتی که داشتی در این بازی به میدان رفتی و عملکرد بسیار خوبی هم از خودت نشان دادی.
بله، واقعا من قبل از این بازی هم کمی درد داشتم اما هر طور که بود بازی کردم. الان هم هنوز پایم ورم دارد چون بدجوری ضربه خوردم. وقتی در جریان بازی ضربه خوردم باید بیرون می‌آمدم ولی با توجه به شرایط بازی کار را ادامه دادم. جوانان خوبی در تیم داریم اما بعد از یک هفته استراحت نمی‌شد بازی کرد. فقط به‌خاطر تیم و هواداران این درد را طاقت آوردم.
    البته کسی انتظار نداشت که سازمان لیگ برای پرسپولیس در «فیفادی» بازی بگذارد!
همه ما از این موضوع ناراحت هستیم و برانکو هم فشار زیادی را تحمل می‌کند. واقعیت این است که ما با همین نداری‌ها به فینال آسیا رسیدیم و انتظار داشتیم که توافق و تفاهم خوبی برای بازی‌های پرسپولیس صورت بگیرد. ما نمی‌خواهیم به ما کمک کنند، همین که به ما ضرر و ضربه نزنند کافی است. به‌نظرم برانکو خیلی صبر دارد که چیزی نمی‌گوید.
    در برابر پیکان به‌شدت از ناحیه صورت آسیب دیدی.
بله با آرنج به دهانم ضربه زدند اما با همین شرایط بازی کردم و خدا را شکر بردیم. مهم برای همه ما موفقیت تیم است و برای موفقیت پرسپولیس از جانمان مایه می‌گذاریم. آسیب صورت و پارگی لب که دیگر چیزی نیست.
    جام قهرمانی در سوپرجام هم تحویل باشگاه شد.
خوشحالم که جام را بالاخره دریافت کردیم اما به‌نظر من بهتر بود در شرایط بهتری جام را به ما می‌دادند.
    بعد از گذشت چند روز از نایب‌قهرمانی پرسپولیس در آسیا، هنوز هم به این موضوع فکر می‌کنی؟
واقعا از این بابت هنوز هم خیلی ناراحت هستیم. ما با دست خالی به فینال رسیدیم و در فینال هم من، سیامک و ماهینی نتوانستیم به تیم کمک کنیم. انصاری هم در بازی رباط پاره کرد و هنوز هم حسرت بزرگی به‌خاطر از دست دادن قهرمانی داریم. اما امیدواریم در دوره بعدی به قهرمانی برسیم.
    خیلی‌ها تلاش کردند که نایب‌قهرمانی پرسپولیس را بی‌اهمیت جلوه دهند و اعلام کردند که وزارت ورزش در خدمت پرسپولیس بوده است.
مگر وزارت ورزش در زمین مسابقه بازی کرد که بخواهد در خدمت پرسپولیس باشد؟ پرسپولیس نماینده ایران در آسیا بود و مطمئنا اگر هر تیم دیگری هم جای پرسپولیس در فینال آسیا بازی می‌کرد، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال همینطور از آن حمایت می‌کردند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید