• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 30 آبان 1397
کد مطلب : 38245
+
-

برانکو: داوران یک اوت هم به ما هدیه نکردند

سرمربی پرسپولیس در شرایطی که به هیچ عنوان حاضر نبود بدون ملی‌پوشان خودش در برابر پیکان بازی کند، در نهایت مقابل این تیم قرار گرفت و توانست 3 امتیاز ارزشمند را در این بازی کسب کند. برانکو روز گذشته و در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران، حاضر شد و درخصوص مسائل مختلفی صحبت کرد:
   از همکارانم و مربیان ایرانی تشکر می‌کنم. بازیکنان بزرگ سابق پرسپولیس مثل مهدوی‌کیا، میناوند، هاشمیان، کریمی و... به ما تبریک گفتند.
   هر موفقیتی که یک تیم ایرانی به‌دست بیاورد، موفقیتی برای کل فوتبال ایران است.
   بعد از هر تعطیلی و وقفه‌ای، بازی‌کردن سخت است. ما فقط یک روز تمرین داشتیم و به خوبی از عهده مسئولیت این بازی بزرگ بر‌آمدیم.
   در مدتی که در ایران بودم داوران حتی یک اوت هم به ما هدیه نکردند.
   ما در کارمان به کمک کسی نیاز نداریم و فقط داوری‌ها منصفانه باشد.
   اگر طبق خواسته این افراد می‌خواستند رأی بدهند، باید‌‌ 10بازیکن سایپا را مادام‌العمر محروم می‌کردند. آیا بازیکنان ما باید‌ به حریف اجازه می‌دادند آنها را کتک بزنند و عصبی کنند؟ اصلا نمی‌دانم چرا بازیکنان ما جریمه شدند.
   با احترام به سایر حریفان، بازی ما مقابل استقلال، تراکتورسازی و سپاهان دربی است.
   نمی‌دانم گرشاسبی می‌رود یا می‌ماند. خیلی وقت است این حرف‌ها را می‌شنوم.
   همیشه در ابتدای کارمان گفتیم هدف و فلسفه ما چیست. فرقی ندارد مدیرعامل کیست و چه‌کسی بازی می‌کند. فرقی نمی‌کند مربی چه‌کسی است. هدف ما کسب پیروزی در بیشترین بازی‌ها و کسب بیشترین قهرمانی است. این تعهد را در قبال هواداران به عمل رساندیم. 40میلیون نفر پشت سر ما هستند و پرسپولیس یک مؤسسه بزرگ است.
   افتخار می‌کنم به فینال رفتیم و آنقدر به جام نزدیک شدیم. افتخار می‌کنم یک مراسم بسیار زیبای ورزشی را شاهد بودیم که تا به حال در آسیا اتفاق نیفتاده بود. فوتبال ایران و پرسپولیس به بهترین شکل خود را به دنیا نشان دادند. هواداران بسیار جوانمردانه رفتار کردند و حتی باخت و از دست رفتن قهرمانی را ورزشکارانه پذیرفتند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید