• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 29 آبان 1397
کد مطلب : 38101
+
-

شوک بزرگ به استقلال خوزستان

فیفا به‌دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال خوزستان ۶امتیاز از این باشگاه در فصل جاری کسر کرد. روز گذشته سایت رسمی سازمان لیگ اعلام کرد که طبق رأی انضباطی فیفا، باشگاه استقلال خوزستان به‌دلیل پرداخت نشدن مطالبات فرانک ساکونی ۶امتیاز از امتیازات این فصل استقلال خوزستان کسر شد و همچنین این باشگاه از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم است. استقلال خوزستان در پایان هفته دوازدهم 10امتیاز گرفته بود و با کسر این 6امتیاز به قعر جدول سقوط کرد. این بدترین اتفاق ممکن برای نماینده خوزستان است و حالا آنها یکی از گزینه‌های اصلی سقوط هستند.
داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان درباره کسر 6امتیاز از این تیم می‌گوید: «در این‌باره هیچ نظری ندارم و هیأت مدیره باشگاه باید پاسخگوی بروز این اتفاق باشد. پرونده این بازیکن مربوط به سال‌های گذشته بوده است و همان آقایانی که سال‌های قبل در باشگاه بوده‌اند باید پاسخگو باشند. الان هم باید اعضای هیأت‌مدیره پاسخ بدهند که چرا نتوانسته‌اند جلوی رخ‌دادن این اتفاق را بگیرند. با کسر 6امتیاز، ما 4امتیازی شدیم و به انتهای جدول رفتیم. این واقعاً جای تأسف و نگرانی دارد. رخ‌دادن این اتفاق خیلی بد است، چون باشگاه برای پرداخت مطالبات این بازیکن فرصت داشته است. با اینکه اعضای هیأت مدیره باشگاه افراد توانمندی هستند، ولی6 امتیاز از تیم کسر شده است».
او با اشاره به تبعات بد کسر 6امتیاز در روحیه بازیکنان تیمش تأکید می‌کند: «اگر یادتان باشد این اتفاق فصل پیش برای پدیده رخ داد و درحالی‌که این تیم خیلی خوب نتیجه گرفته بود، اما در ادامه دچار چالش شد و حتی تا مرز سقوط نیز پیش رفت. کار ما در لیگ سخت بود، سخت‌تر هم شد و باید ببینیم با این وضعیت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. هنوز در شوک کسر این 6امتیاز هستم».
 

این خبر را به اشتراک بگذارید