• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 19 دی 1396
کد مطلب : 3718
+
-

در شهر

هشدار پلیس به رانندگان اتوبوس‌های بین شهری

رانندگان اتوبوس‌های برون شهری که در میادین اقدام به مسافرگیری می‌کنند علاوه بر پرداخت جریمه 50هزار تومانی، دفترچه آنها نیز اخذ می‌شود. سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص پارک اتوبوس‌های برون‌شهری در ساعات پایانی روز در اطراف پایانه مسافربری غرب تهران و مسافرگیری و ایجاد ترافیک توسط آنها، به باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور با رانندگان اتوبوس‌های برون‌شهری که اطراف میادین اقدام به مسافرگیری می‌کنند شدیدا برخورد می‌کند، البته تعداد رانندگانی که این کار را انجام می‌دهند بسیار کم شده است. وی با بیان اینکه هیچ اتوبوسی در طول روز حق پارک در اطراف میادین و مسافرگیری را ندارد، افزود: پلیس راهور شب‌ها از ساعت 24:00تا یک بامداد با رانندگانی که در میادین اقدام به پارک و همچنین مسافرگیری می‌کنند، برخورد می‌کند. عابدی گفت: جریمه توقف اتوبوس‌ها زیر تابلوی توقف ممنوع 50هزار تومان است.

 

 

36دکل خودایستا در پایگاه‌های مدیریت بحران نصب می‌شود

36دکل مخابراتی خود ایستا با هدف تأمین ارتباطات پایدار در هنگام حوادث و سوانح در پایگاه‌های مدیریت بحران شهر تهران نصب می‌شود. به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، برقراری ارتباطات مشترک حوزه خدمات اضطراری هنگام سوانح طبیعی به‌ویژه زلزله موضوع نشست مشترک مدیران فنی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، مبین‌نت و ‌های‌وب با مدیران شهرداری تهران در حوزه مدیریت بحران و فناوری ارتباطات بود.

براساس این گزارش، در این نشست احمد صادقی، جانشین شهردار در شورای هماهنگی مدیریت بحران به اهمیت تأمین ارتباطات پایدار در شرایط وقوع بحران‌های طبیعی اشاره کرد و گفت: تأمین ارتباطات از ارکان مدیریت بحران به‌شمار می‌آید و با توجه به اینکه در سوانح طبیعی ممکن است بخشی از زیرساخت‌های ارتباطات آسیب ببیند یا با ترافیک بالا عملا از مدار خارج شود، بنابراین باید زیرساخت‌های مناسب ویژه ارتباطات مدیریت بحران از هم‌اکنون پیش‌بینی و تأمین شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :