• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 19 دی 1396
کد مطلب : 3714
+
-

با مردم

خواسته‌های بحق مردم

با عرض سلام بی‌پایان. محکومیت اقدامات اغتشاشگران توسط اقشار مختلف مردم در سراسر کشور، نشان داد که مردم با اینکه از شرایط اقتصادی راضی نیستند، اما نخواهند گذاشت دشمنان انقلاب خواسته‌های بحق آنها را به حاشیه ببرند.

6263...0938

 

 

تکریم ارباب رجوع در دفتر پستی شهید مفتح

چند روز قبل وقتی برای تعویض کارت ملی خود و خانواده‌ام به دفتر پستی شهید مفتح مراجعه کردم، با وجود حضور پرتعداد مردم برخورد پرسنل این دفتر بسیار جالب توجه بود. شاید باور نکنید پرسنل نه‌تنها با مهربانی برخورد می‌کردند، بلکه با یک فنجان چای از مراجعه‌کنندگان پذیرایی هم می‌کردند. امیدواریم اینگونه اقدامات در سایر دستگاه‌ها هم مورد توجه قرار گیرد. خواستم بدین وسیله از این اقدام آنها در تکریم ارباب رجوع تشکر کنم.

سیدعبدالله از تهران 

 

 

تشکر از محتوای روزنامه

با سلام. از اینکه مطالب خوبی را در روزنامه منتشر می‌کنید تشکر می‌کنیم. تغییراتی که در محتوای روزنامه ایجاد کرده‌اید، کاملا محسوس است. موفق باشید.

صلواتی از تهران

 

 

معافیت مالیاتی

سلام خدمت دوستان عزیز در روزنامه وزین همشهری. در برنامه سال 97دولت به مجلس اعلام شده که حقوق کارمندان تا 2میلیون و 300هزار تومان از مالیات معاف است. از طرفی برای کسبه تا مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان درآمد این معافیت درنظر گرفته شده است. آیا این نوعی تبعیض نیست؟ امیدواریم مجلس در کمیسیون‌های تخصصی خود به اینگونه تبعیضات هم ورود پیدا کند.

عرب‌سرخی از تهران

 

  هزینه‌های معاینه فنی

سلام. برای گرفتن معاینه فنی، خودروهای گازسوز ملزم شده‌اند تست مخزن را با هزینه مبلغ 100هزار تومان انجام بدهند، اما وقتی پس از پرداخت این هزینه برای گرفتن برگه معاینه فنی به یکی از این مراکز مراجعه کردم، علاوه بر هزینه قبلی مبلغ 44هزار تومان هم مجددا بابت معاینه فنی و بازدید مخزن از من دریافت کردند! آیا این اجحاف در حق رانندگان نیست؟ لطف کنید گزارشی در این خصوص منتشر کنید.

حیدری از تهران 

 

 

ترافیک اتوبان تهران- کرج

سلام. سال‌هاست معضل ملی ترافیک اتوبان تهران- کرج بیشتر ساکنان این 2شهر و نیز ساکنان نقاط دیگر کشور را که قصد مسافرت به نواحی شمالی و غربی دارند، دچار مشکلاتی کرده است؛ به‌خصوص در ساعات پیک و تعطیلی‌ها. سخن این است که آیا مسئولان ذیربط این معضل را معضلی ملی نمی‌دانند؟ آیا خودشان در ایام و ساعات اوج ترافیک از این پرتردد‌ترین گذرگاه ترانزیتی کشور عبور نکرده‌اند؟ آیا نمی‌توان با راهکارهای کوتاه‌مدت و میان‌مدت و هزینه‌کرد اعتبارات ملی، جلوی هدررفت میلیون‌ها تن سوخت و هزاران ساعت از وقت مردم این سرزمین را گرفت؟

9675...0912

 

 

تخلفات مؤسسات کاریابی 

با سلام. این روزها که بیکاری در بین جوانان زیاد شده، اقدامات مؤسسات کاریابی هم سرعت گرفته و با وعده و وعید جویندگان کار را به‌قول معروف سر‌کیسه می‌کنند. درواقع این وسط جوان بیکار نه‌تنها پولش را از دست می‌دهد، بلکه کاری هم پیدا نمی‌کند. این در حالی است که به‌رغم پیگیری بسیاری از افراد مالباخته، متأسفانه هیچ مرجعی به اینگونه تخلفات رسیدگی نمی‌کند. لطفا گزارشی در این‌باره منتشر کنید.

5025...0922

این خبر را به اشتراک بگذارید