• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 19 آبان 1397
کد مطلب : 36872
+
-

3دختر نوجوان قربانی رودخانه سرباز شدند


3دختر نوجوان وقتی برای آب‌تنی وارد رودخانه سرباز شده بودند از گودال‌های عمیق و پرآبی که در آنجا وجود داشت غافل بودند و همین غفلت حادثه تلخی را رقم زد و به قیمت جان آنها تمام شد.

به گزارش همشهری، روز گذشته چند خانواده از اهالی شهر بم‌پور در استان سیستان و بلوچستان تصمیم گرفتند برای تفریح به کنار رودخانه سرباز در حوالی پل فیروزآباد بروند.

بارندگی‌های اخیر موجب شده این رودخانه که پیش از این کم‌آب و بی‌رمق بود جان تازه‌ای بگیرد و مقصد خانواده‌های زیادی برای تفریح شود. این خانواده هم وسایل‌شان را کنار رودخانه پهن کردند و بچه‌ها برای بازی کنار رودخانه رفتند. 3دختر نوجوان این خانواده‌ها که بین 12 تا 15سال داشتند هم رفتند تا تنی به آب بزنند ولی دیگر هیچ‌کس آنها را ندید. جایی که آنها رفته بودند از دید بقیه پنهان بود و چند دقیقه بعد وقتی خبری از آنها نشد چند نفر دنبال‌شان رفتند و با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند؛ پیکرهای هر 3دختر نوجوان روی آب شناور بود. از آن به بعد بود که آرامش کنار رودخانه جای خود را به صدای ناله و شیون داد. پیکرهای 3دختر نوجوان از آب بیرون کشیده شد و دقایقی بعد امدادگران اورژانس خود را به محل حادثه رساندند و تلاش‌هایشان را برای نجات آنها آغاز کردند.

محمودرضا ناصح، مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در این‌باره به همشهری گفت: زمانی که همکارانم به محل حادثه رسیدند 3دختر نوجوان هیچ‌گونه علائم حیاتی نداشتند. با این حال همه تلاش خود را برای احیای آنها انجام دادند اما در نهایت هر 3دختر جان باختند.

وی درباره علت وقوع حادثه گفت: رودخانه سرباز کم‌آب بود اما بارندگی‌های اخیر باعث بالا‌آمدن سطح آب شده بود. در این بین گودال‌هایی که در آنجا وجود دارد نیز پر از آب شده بود و این 3قربانی بدون توجه به این گودال‌ها وارد روخانه شده و جان خود را از دست دادند. این رودخانه از ابتدای امسال تا‌کنون جان 5نفر را گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید