• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 14 آبان 1397
کد مطلب : 36558
+
-

بازگشت مراکز معاینه فنی به شرایط عادی

ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از کاهش طول صف و مدت انتظار در مراکز خبر داد.
به‌گزارش همشهری، این ستاد اعلام کرد که درپی شلوغی مراکز بنابر هماهنگی انجام شده با پلیس مقرر شد اجرای فاز دوم طرح کاهش و کنترل مکانیزه معاینه فنی توسط دوربین در تمامی شهر و اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی در 2هفته نخست آبان‌ماه به‌استثنای محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد تنها به‌صورت ارشادی انجام گردد و رانندگان خودروهای فاقد معاینه فنی باقیمانده فرصت لازم برای مراجعه به مراکز را داشته باشند. خوشبختانه اقدامات انجام گرفته در راستای اطلاع‌رسانی، افزایش ساعات کاری مراکز، استفاده از سامانه نوبت‌دهی آنلاین و سامانه پیامکی اعلام مدت انتظار موجب شد شرایط مراجعات به مراکز به حالت عادی برگردد و شهروندان بتوانند در کمتر از 2ساعت نسبت به اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند. هم‌اکنون بیشتر مراکز دوشیفته تا ۱۲شب و 3مرکز بیهقی، نیایش و واحد سیار نوبنیاد به‌صورت ۲۴ساعته فعال هستند.
همچنین با هدف به حداقل رسیدن مدت انتظار به شهروندان تأکید می‌گردد قبل از مراجعه با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی۲۰۰۰۱۱۲ از مدت انتظار در مراکز مطلع شوند و خلوت‌ترین مرکز را برای انجام معاینه فنی خودروی خود انتخاب کنند. ضمنا می‌توانند با استفاده از سامانه نوبت‌دهی آنلاین به آدرس
 services27.tehran.ir با تعیین وقت قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه کنند. برای سیستم نوبت دهی آنلاین روزانه ظرفیت پذیرش در حدود هزار دستگاه خودرو تعیین شده که به‌زودی با عنایت به اهمیت بحث ارتقای کیفی و بهبود ارائه خدمات، پذیرش عادی بعضی از مراکز متوقف و خودروها تنها با تعیین وقت قبلی و نوبت‌دهی به‌صورت اینترنتی پذیرش خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید