• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 14 آبان 1397
کد مطلب : 36519
+
-

محسن هاشمی در جلسه شورای شهر:

سیاسی‌کاری،آفت عرصه خدمتگزاری است

 رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انتقاد سازنده و برطرف کردن اشکالات و برخورد با متخلفان بهترین نوع حمایت و تقویت مسئولان است، یادآور شد: در حوزه مدیریت شهری رویکرد شورای پنجم، کاهش هزینه‌های غیرضروری، مقابله با رانتخواری و افزایش خدمت‌رسانی است و از کارشناسان و اصحاب رسانه می‌خواهم که با انتقادات سازنده خود ما را در این مسیر یاری دهند.

به گزارش سایت شورای شهر، محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای جلسه شورا با بیان اینکه هرگونه اختلاف، سوءاستفاده، سوءمدیریت و ناکارآمدی در اداره کشور در شرایط فعلی از پشت خنجر زدن به انقلاب و کشور است، تصریح کرد: نباید منابع محدود و فرصت‌های کمیاب در شرایط فعلی حیف‌ومیل شود و با تشریفات، قبیله‌گرایی و سیاسی‌کاری خدمتگزاری به مردم تحت‌الشعاع قرار گیرد. وی با اشاره به همزمانی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با دور جدید تحریم‌های ظالمانه آمریکا گفت: تقارن 13آبان که به‌عنوان روز مقابله با استکبار جهانی نامگذاری شده است با آغاز دور جدید تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا علیه ایران، نشان‌دهنده حقیقت مهمی است و این موضوع را به جهانیان نشان می‌دهد که خودکامگی و سلطه‌جویی که خلق و خویی استکباری است حتی در برابر قوی‌ترین منطق‌ها و اجماع جهانی نیز عقب‌نشینی نمی‌کند. هاشمی افزود: منطق و پایبندی محکم جمهوری اسلامی به تعهدات خود و بدعهدی دولت ترامپ، صف‌آرایی جدیدی را در نظام بین‌الملل ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه اگرچه اقدامات، توطئه‌ها و دشمنی‌های دولت ترامپ، موجب ایجاد فشارهای اقتصادی بر ایران و در تنگنا قرار گرفتن بخش‌های آسیب‌پذیر جامعه ما شده است، گفت: اما نمی‌توان ابعاد مهم دیپلماتیک آن را نادیده گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید