• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 13 آبان 1397
کد مطلب : 36483
+
-

صدای استان‌ها

   پیاده‌روهای نابسامان سنندج
سنگ‌فرش پیاده‌روهای سنندج از مدت‌ها پیش و با تغییر هرشهردار تغییر می‌کند. اما این سنگ‌فرش‌ها اغلب جنس مناسبی ندارند و لق می‌شوند. از سوی دیگر این سنگ‌فرش‌ها طوری انتخاب نمی‌شوند که در زمان بارندگی و بارش باران و برف لیز و موجب سر خوردن شهروندان نشوند. 
مهدوی از کردستان 

   ضعف آنتن‌دهی
آنتن دهی تلفن همراه در شهرک کامکار قم بسیار ضعیف است. از مسئولان درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم. 
یک شهروند از قم 

   آسفالت جاده کارخانه شیشه 
جاده کارخانه شیشه  در قزوین نیاز به ترمیم دارد. ناهمواری‌های این جاده بارها موجب بروز تصادف‌های رانندگی شده است. 
سعیدی از قزوین 

   دوربرگردان یا پارکینگ خودرو‌
دوربرگردان زیر پل رو‌گذر بعثت در اردبیل به پارکینگ تبدیل شده به محل پارک خودروها تبدیل شده است. راهنمایی و رانندگی اردبیل به این موضوع رسیدگی کند. از سوی دیگر شهرداری با ایجاد پارکینگ‌های عمومی در مناطق پرتراکم می‌تواند به این مشکلات پایان دهد. 
صالحی از اردبیل 

   تجمع زباله در باغ متروکه
یک باغ متروکه‌ در کوچه کهران خیابان گلزار واقع در خیابان احمدآباد اصفهان وجود دارد. بخشی از دیوارهای این باغ تخریب و به همین دلیل این باغ محل ریختن زباله و از سوی دیگر تجمع معتادان و بی‌خانمان‌ها شده است. مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند. 
صیادی از اصفهان 

   عرضه ماهی فله‌ای در تبریز 
برخی فروشندگان دوره‌گرد ماهی فله‌ای در شهر تبریز عرضه ‌می‌کنند. هیچ نظارتی بر فروش این ماهی‌ها وجود ندارد. شهروندان از کجا باید مطمئن باشند که این ماهی‌ها استاندارد هستند و مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی‌کنند. 
یک شهروند از آذربایجان‌شرقی 

   گرانی داروهای دیابت
داروهای بیماران دیابتی به شدت گران شده است. این بیماران از کجا باید هزینه داروهای خود را تامین کنند؟ قرار بود گرانی‌ها تاثیری روی قیمت دارو نداشته باشد. پس این وعده‌ها چه شد؟ 
حسینی از مرکزی 

   سهام بلاتکلیف کشتارگاه بروجرد
من سهام کشتارگاه بروجرد را دارم. از چند سال پیش وضع این سهام و سود آن‌ها مشخص نیست. از کجا باید پیگیر این موضوع باشیم؟ چرا کسی پاسخگوی ما نیست؟
یک بازنشسته از لرستان 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید