• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 12 آبان 1397
کد مطلب : 36227
+
-

نقشه‌های سیاه برای انتقام‌جویی از همسران

نقشه‌های سیاه برای انتقام‌جویی از همسران


2زن و مرد در جریان 2پرونده جداگانه برای انتقام‌جویی از همسرانشان نقشه‌های شومی کشیدند. مرد جوان تصمیم گرفت صورت همسرش را با اسید بسوزاند تا او نتواند از وی جدا شود و زن جوان نیز وانمود کرد شوهرش سارقی میلیونی است تا او را به زندان بیندازد.

به گزارش همشهری، نخستین حادثه در یکی از شهرهای آذربایجان شرقی رخ داد. نخستین روز مهرماه بود که مأموران پلیس در جریان اسیدپاشی به‌صورت زنی جوان قرار گرفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. عامل اسیدپاشی، شوهر این زن بود که بر سر اختلافات خانوادگی وارد خانه‌شان شده و پس از پاشیدن اسید به‌صورت همسرش پا به فرار گذاشته بود. زن جوان به بیمارستان منتقل شد و تحقیقات پلیس برای دستگیری مرد اسیدپاش آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد علیرضا 45ساله پس از حادثه به تهران گریخته و زندگی مخفیانه‌ای در پیش گرفته است. در ادامه ماجرا به پلیس آگاهی تهران گزارش شد و تیمی از کارآگاهان اداره16 آگاهی برای دستگیری مرد اسیدپاش وارد عمل شدند. آنها پس از بررسی‌های گسترده موفق شدند محل اختفای مرد اسیدپاش را در خیابان آزادی شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. علیرضا با اعتراف به اسیدپاشی گفت: حدود 5سال پیش ورشکست شدم و از آن زمان امورات زندگی از دستم خارج شد. خانواده همسرم در چندین نوبت به من کمک کردند اما هرگز نتوانستم کاری برای خودم دست‌وپا کنم و بیشتر اوقات در خانه بودم. همین باعث اختلافات میان من و همسرم شد تا اینکه همسرم مرا تهدید به جدایی کرد.

متهم ادامه داد: من همسر و پسر 6ساله‌مان را خیلی دوست داشتم و نمی‌خواستم زندگی‌ام از هم بپاشد. از طرفی تصور می‌کردم که همسرم قصد ازدواج با فرد دیگری را دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم و مانع جدایی‌ شوم. مقداری اسید تهیه کردم، روز حادثه وقتی همسرم در حیاط ایستاده بود به طرفش رفتم، او را صدا زدم و اسید را به سمتش پاشیدم که مقداری از آن روی دستم ریخت. بعد هم فرار کردم و در این مدت متوجه شدم که همسرم با حرف‌هایش می‌خواسته مرا مجبور کند که برای نجات زندگی‌مان تلاش کنم اما من به اشتباه فکر می‌کردم که او قصد ازدواج با فرد دیگری را دارد. به گفته سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، متهم پس از تحقیقات اولیه در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان محل ارتکاب جرم قرار گرفت.


سرقت خیالی
دومین حادثه سوم آبان در تهران رخ داد. آن روز زنی در تماس با پلیس خبر از سرقت 700میلیون تومانی از خانه‌اش داد. این زن به مأموران گفت: وقتی از خرید به خانه برگشتم، با 3مرد غریبه روبه‌رو شدم و آنها پس از تهدید و ضرب و شتم من، مقدار زیادی دلار سرقت و فرار کردند. با شروع تحقیقات پلیسی، مأموران به بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان پرداختند و متوجه شدند روز حادثه هیچ رفت‌وآمد مشکوکی به آنجا نشده و هیچ سرقتی از خانه صورت نگرفته است. در این شرایط تحقیقات از زن جوان از سر گرفته شد و او که می‌دید دستش رو شده به شکایت دروغین اعتراف کرد و مدعی شد که به‌خاطر انتقام‌جویی از همسرش چنین ادعایی را مطرح کرده است. او گفت: مدت‌ها بود که به‌خاطر رفتار و آزار و اذیت‌های همسرم از او کینه به دل گرفته بودم. او تریاک و اسلحه در خانه نگه می‌داشت و تصمیم گرفتم با شکایت دروغین کاری کنم که مأموران به او مشکوک شوند و دستگیرش کنند.
با اعترافات این زن، مأموران مقداری مواد‌مخدر و یک قبضه اسلحه از خانه وی کشف کردند و با دستگیری شوهر وی، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید