• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 9 آبان 1397
کد مطلب : 36002
+
-

هفت شهر

تأیید حکم شهردار کرج 
سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان، علی اصغر کمالی‌زاده با تأیید وزارت کشور به‌عنوان شهردار کرج منصوب شد. کمالی‌زاده 21مهرماه با 13رأی شورای شهر کرج به‌عنوان شهردار انتخاب و این انتخاب برای تأیید به وزارت کشور ارسال شده بود. کمالی‌زاده پیش از این پست سرپرستی شهرداری کرج،  معاونت عمرانی و معاونت خدمات شهری شهرداری کرج را بر عهده داشته است.(همشهری)

تعیین شهردار یزد پس از اربعین 
 شهردار یزد پس از تعطیلات اربعین مشخص خواهد شد.
غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر یزد در این‌باره گفت: هم‌اکنون 4گزینه برای انتخاب شهردار مطرح است که برنامه‌های خود را اعلام کرده‌اند و در حال بررسی این برنامه‌ها هستیم. به‌دلیل سفر تعدادی از اعضای شورای شهر یزد به کربلا امکان تشکیل جلسه برای تعیین شهردار وجود ندارد. بنابراین پس از تعطیلات اربعین و بازگشت اعضای شورای شهر، شهردار یزد انتخاب خواهد شد.(ایمنا)

کرایه تاکسی در شیراز افزایش می‌یابد 
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از افزایش کرایه تاکسی‌های گردشی شیراز خبرداد.حمید‌رضا ناصری گفت: حداکثر تا 2هفته دیگر، مصوبه افزایش کرایه‌های تاکسی در شیراز که به تصویب شورای شهر و فرمانداری رسیده، اجرایی می‌شود. پس از اجرای این مصوبه، کرایه‌های تاکسی گردشی از ۵۰۰ به ۶۰۰ تومان و سایر تاکسی‌ها ازجمله تاکسی ترمینال،  فرودگاه و آژانس‌ها نیز ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.(شیرازه)

مهلت شورا برای مرمت ۴ بنای میراثی رشت
رئیس شورای شهر رشت ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای برای مرمت ۴ بنای میراثی تعیین کرد.سیدامیرحسین علوی در جلسه رسیدگی به وضعیت طرح مرمت ۴بنای شاخص میراثی شهر رشت،  بر تأمین اعتبار از سوی معاونت مالی شهرداری و تدوین طرح مطالعاتی از سوی سازمان عمران شهرداری برای مرمت عمارت بلدیه، ساختمان سازمان فرهنگی،  عمارت میرزا خلیل رفیع و همچنین رسیدگی به وضعیت پل خشتی چمارسرا تأکید کرد. شورای شهر همچنین برای شهروندانی که نسبت به مرمت و احیای بناهای میراثی خود اقدام کنند، تسهیلات تشویقی درنظر
 گرفته است. (خزرآنلاین)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :