• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 7 آبان 1397
کد مطلب : 35841
+
-

دزدان، تاجرآهن را تا یک قدمی مرگ بردند

دزدان، تاجرآهن را تا یک قدمی مرگ بردند


«اگر فقط 5 دقیقه دیرتر به بیمارستان می‌رسید، جانش را از دست می‌داد.» این نوشته پزشکان پای پرونده تاجر آهنی است که به خاطر 30میلیون تومان هدف ضربه قمه دزدان قرار گرفته بود.  به گزارش همشهری، این سرقت خونین حدود 2 ماه قبل رخ داد. آن روز تاجر جوان آهن از دفترکارش در جنوب تهران خارج شد تا برای خرید به بازار آهن برود. او حدود 30 میلیون تومان پول نقد، لپ تاب، ‌تبلت و دو گوشی موبایل همراهش داشت اما در بین راه دو جوان موتورسوار سد راهش شدند. یکی از آنها قمه در دست داشت و با تهدید از مرد تاجر خواست تا اموالش را به وی بدهد. مرد تاجر اما مقاومت کرد و در همین هنگام سارق با قمه ضربه‌ای به سفید ران وی زد و همدست دیگرش اموال او را سرقت کرد.


شروع تحقیقات
شاهدان با دیدن این صحنه ماجرا را به اورژانس خبر دادند و تاجر جوان به بیمارستان انتقال یافت. خونریزی شدید او، جان وی را به خطر انداخته بود و در این شرایط تیم پزشکی وی را تحت عمل جراحی قرار دادند و خوشبختانه از یک قدمی مرگ به زندگی بازگشت. پس از جراحی نفسگیر، تیم پزشکی عنوان کرد که اگر فقط 5 دقیقه مرد مجروح دیرتر به بیمارستان می‌رسید قطعا جانش را از دست می‌داد. به دنبال این سرقت، گروهی از مأموران با دستور قاضی دادسرای ویژه سرقت تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان خشن شروع کردند.


کری‌خوانی در اینستاگرام
در حالی که جست و جو برای شناسایی متهمان ادامه داشت، شاکی پرونده به صورت اتفاقی در اینستاگرام چشمش به یک کلیپ کری‌خوانی اراذل و اوباش افتاد. یکی از آنها همان سارقی بود که با قمه وی را زخمی کرده بود. مرد جوان پلیس را در جریان قرار داد و این متهم سابقه دار شناسایی شد.او آخرین بار حدود 2ماه قبل‌تر و پس از تحمل 2سال حبس از زندان آزاد شده بود. متهم که حدودا 30 ساله است دستگیر شد و در بازجویی‌ها به مجروح‌کردن تاجرآهن اقرار کرد. وی گفت: چند روز قبل از سرقت همراه دوستم به یک مغازه ساندویچی در جنوب تهران رفتیم. در آنجا با چند نفر به دلیل نگاه چپ درگیر شدیم و آنها ما را کتک زدند. پس از آن من و دوستم تصمیم گرفتیم از آنها انتقام بگیریم اما نتوانستیم پیدایشان کنیم. تا اینکه روز حادثه شاکی پرونده (تاجر آهن) را در خیابان دیدیم. تصور کردیم که او یکی از دوستان همان افرادی بود که ما را کتک زده بودند. به همین دلیل سراغش رفتیم و از او خواستیم مخفیگاه آن چند نفر را به ما نشان بدهد اما وی گفت او را با شخص دیگری اشتباه گرفته‌ایم. وقتی دیدم حاضر به همکاری نیست عصبانی شدم و با قمه به او ضربه زدم و نمی‌دانم اموالش را چه کسی به سرقت برد. تحقیقات برای دستگیری همدست این مرد ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید