• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 18 دی 1396
کد مطلب : 3569
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

  خودروهای فرسوده

سلام. با توجه به مصوبه هیأت وزیران و شرایط جدید شماره‌گذاری خودروهای وارداتی در ازای اسقاط خودروهای فرسوده که از مردادماه ابلاغ شده است، انتظار می‌رود مسئولان ذی‌ربط با انضباط اقتصادی این مصوبه را پیگیری و به نتیجه برسانند.

دلسوخته وطن

 

 

   افزایش واگن‌های قطار و اتوبوس‌ها

با سلام. یکی از شهروندان در این ستون انتقاد کرده بود که چرا مردم از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده نمی‌کنند! که البته انتقاد بجایی کرده‌اند. اما این شهروند محترم به‌خوبی واقفند که وقتی صبح یا عصر بخواهید از مترو و یا اتوبوس‌های بی‌آرتی استفاده کنید، از اتلاف وقت زیاد برای سوار شدن که بگذریم، باید قید لباس و کفش و کیفی که به همراه دارید را بزنید و به سختی سوار شوید. ضمن اینکه وقتی به منزل رسیدید به مداوای سنتی برای فشار قفسه سینه و کمر مشغول شوید. لذا پیشنهاد می‌کنم مسئولان ذی‌ربط پس از افزایش واگن‌های قطار و اتوبوس‌ها مردم را به استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی تشویق کنند.

2542...0919

 

 

  حمایت از تولیدکنندگان

با سلام. به‌نظرم بهترین راه خارج شدن از بحران اقتصادی این است که کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی مورد حمایت دولت قرار بگیرند. یکی از این راهکارها این است که دولت حامل‌های انرژی را به‌طور موقت برای تولیدکنندگان داخلی رایگان کند. اگر همدلی در بین مسئولان باشد می‌توانیم از بحران‌ها خارج شویم.

6542...0912

 

 

  درخواست از مسئولان حوزه مسکن

با سلام. در چند روز گذشته برایم سؤال ایجاد شده بود که افزایش قیمت مسکن چه دلایلی دارد! اما وقتی سخنان معاون وزیر راه و شهرسازی را خواندم که گفته بود: رشد 10درصدی قیمت مسکن مناسب است، چون این افزایش نشان‌دهنده رونق و زنده بودن بازار مسکن است!!! برایم مشخص شد که برخی سخنان نسنجیده چه تبعاتی می‌تواند داشته باشد. واقعیت این است که مردم انتظار دارند مسئولان در حوزه مسکن با سخنان منطقی از افزایش بی‌حساب و کتاب قیمت‌ها جلوگیری کرده و آرامش را به بازار مسکن برگردانند.

رجبی بازنشسته فرهنگی

این خبر را به اشتراک بگذارید