• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 5 آبان 1397
کد مطلب : 35509
+
-

پلیس در تعقیب پسرعموهای قاتل

کوتاه از حادثه
پلیس در تعقیب پسرعموهای قاتل


مرد جوان وقتی به دعوت زن افغان راهی خانه او شد، خبر نداشت دام شومی برایش پهن شده است. به گزارش همشهری، صبح شنبه هفته گذشته، رهگذران هنگام عبور از خیابانی در غرب تهران، چشمشان به جسد پتوپیچ مردی افتاد که در فضای سبز رها شده بود. با حضور پلیس در محل معلوم شد که قاتلان تلاش کرده بودند جسد را بسوزانند اما موفق نشده بودند.

با گزارش ماجرا به قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی تهران تحقیقات در این پرونده شروع شد و با توجه به اینکه مقتول کفش به پا نداشت معلوم شد وی در جای دیگری به قتل رسیده و پس از جنایت جسدش به آنجا منتقل و به آتش‌ کشیده شده است. با پیدا شدن مدارک شناسایی این مرد در جیب‌هایش، هویت او فاش شد. مقتول مردی جوان بود که آخرین بار با زنی افغان تماس گرفته و پس از آن ناپدید شده بود. قاضی جنایی دستور بازداشت زن افغان را صادر کرد و با دستگیری وی راز جنایت فاش شد.

این زن 37ساله چهارشنبه گذشته به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در بازجویی‌ها گفت: 15سال پیش به همراه همسر و فرزندانم برای زندگی به تهران آمدیم. همسرم 2سال پیش در جریان جنگ در افغانستان کشته شد و من و فرزندانم مجبور شدیم کار کنیم تا خرج زندگی مان تأمین شود. وی ادامه داد: مقتول در محله ما زندگی می‌کرد و چند روز قبل از حادثه به من گفت کاری برای پسرانم پیدا کرده است.

پسرانم در چهارراه‌ها جوراب می‌فروختند و روزحادثه او به مقابل خانه من آمد تا پسرم را برای کار با خود ببرد اما وقتی وارد خانه شد متوجه نقشه شومش شدم. با این حال وی مرا تهدید کرد که اگر به کسی حرفی بزنم مرا به قتل می‌رساند. اما من ماجرا را به اقوام شوهرم گفتم و 2نفر از برادرزاده‌های او از من خواستند که مقتول را به خانه دعوت کنم. من هم این کار را انجام دادم و وقتی وی وارد خانه شد به اتاق خواب رفتم و دیگر چیزی ندیدم. وقتی بیرون آمدم اثری از مقتول و برادرزاده‌های شوهرم نبود. اما چشمم به آثار خون افتاد و دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. درحالی‌که این زن ادعا می‌کند از عاملان جنایت خبر ندارد، تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری 2پسرعموی 28 و 25ساله وی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید