• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 2 آبان 1397
کد مطلب : 35366
+
-

شهرگشت

چهارشنبه‌های پاسخگویی در مشهد
محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد برای ارتباط‌گیری با شهروندان قرار است چهارشنبه‌های هر هفته در مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری حضور پیدا کنند و پاسخگوی تماس‌ها و پیگیری‌های مردمی درخصوص مشکلات و معضلات شهر باشند. شهروندان مشهدی می‌توانند چهارشنبه‌ها با شماره 137تماس حاصل کنند و بعد از ارتباط‌گیری با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری، با یکی از نمایندگان خود صحبت کنند. البته به گفته مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد، در روزهای آینده، روزهای حضور نمایندگان شورا در مرکز 137به اطلاع شهروندان خواهد رسید. (همشهری)

هنرمندان یزدی صاحب‌ خانه می‌شوند
عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد: خانه فرخی یزدی در شهر بادگیرها مرمت شده و به خانه هنرمندان تبدیل می‌شود. این طرح تا پایان سال‌جاری تحویل و آماده بهره‌برداری می‌شود. هدف اصلی از مرمت و احیای این خانه، ایجاد موزه فرخی، شاعر فرهیخته و روزنامه‌نگار یزدی است. (روابط عمومی شهرداری یزد)

ایستگاه اتوبوس هوشمند در راه ارومیه
محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه: ایستگاه‌های اتوبوس شهری در پر‌ترددترین مسیر اتوبوس‌ها یعنی مدرس – بهداری هوشمند می‌شود. مسافران از داخل ایستگاه می‌توانند زمان ورود اتوبوس‌های بعدی را متوجه شوند و روی اتوبوس GPS نصب شده است و در ایستگاه‌ها نیز رایانه‌هایی نصب می‌شود تا اطلاعات مربوط به زمان رسیدن اتوبوس‌ها به همراه مسیریاب در معرض دید مسافران قرار گیرد. در واقع مردم پای این رایانه می‌روند و اطلاعات سفر را دریافت می‌کنند. (همشهری)

بهارمست؛ همچنان سرپرست شهرداری 
روابط عمومی شورای شهر رشت: براساس مصوبه شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت و طی حکمی از سوی ریاست شورای اسلامی شهر رشت، علی بهارمست با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب شد. دوره 3ماهه اول سرپرستی ایشان از ابتدای مرداد آغاز شده بود. (همشهری)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :