• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 1 آبان 1397
کد مطلب : 35080
+
-

برانکو: می‌دانم اگر به فینال نرسیم چه چیزی در انتظار ماست!

برانکو: می‌دانم اگر به فینال نرسیم چه چیزی در انتظار ماست!

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیم پرسپولیس مقابل السد قطر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «خوشحالیم که برای دومین سال پیاپی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا  رسیده‌ایم و با تیم رقیب قطر بازی داریم. در مرحله گروهی با السد هم‌گروه بودیم و این نشان می‌دهد که گروه ما بسیار سخت و دشوار بود. هم‌اکنون افتخار می‌کنیم که جزو 4تیم برتر آسیا هستیم و این طبیعی است که این موفقیت برای باشگاه و همچنین کشور ایران است. فردا همه از ما انتظار دارند تا نتیجه بگیریم.»

 برانکو در ادامه افزود: «می‌خواهیم یک خوشحالی و شادی ورزشی را در استادیوم پر از تماشاگر داشته باشیم و این برای ما خیلی مهم است که هواداران بیایند؛ چراکه آنها در شادی برد و شکست‌ها کنار ما هستند و از هر چیزی مهم‌ترند. همه تمرینات و کارهای ما برای هواداران است؛ به هر حال ما امتیازی نسبت به حریف داریم اما این به آن معنا نیست که برنده هستیم. ما یک امتیاز روحی و روانی از السد جلو هستیم اما 90دقیقه دیگر برای این بازی زمان باقی مانده است. درباره تیم السد باید بگویم آنها تیم باکیفیتی هستند و نشان دادند که تیم پرقدرتی دارند. آنها در 2، 3 سال اخیر کنار هم بازی کردند و با گرفتن گابی تقویت شدند. تیم السد 8 ملی‌پوش دارد و بغداد بونجاح الجزایری را هم در اختیار دارند. در کنار این بازیکنان، بازیکنان بین‌المللی مثل ژاوی و گابی حضور دارند و کیفیت بالایی دارند؛ البته ما بازی السد و استقلال را در آزادی به‌خاطر داریم و آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم با چه روشی استقلال را بردند. ما در قطر نشان دادیم چه توانایی و چه دانشی داریم. طبیعی است که فردا همه بازیکنان باید عالی ظاهر شوند تا بتوانیم به مرحله نهایی صعود کنیم. من به بازیکنانم اعتقاد دارم و می‌دانم همه بازیکنان با تمام توانشان به میدان می‌روند. هم‌اکنون همه بازیکنان سلامت هستند فقط امید عالیشاه مشکل کوچکی دارد. همین الان هم حسین ماهینی، کاپیتان دوم پرسپولیس در اتاق عمل برای جراحی رباط صلیبی پایش حضور دارد. »

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه از نظر روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس آماده بازی هستند یا نه، گفت: «بازیکنان آگاه هستند که چه بازی مهمی داریم. می‌دانند چقدر این مسئله باارزش است که بتوانیم به فینال برویم. به هر حال ما شانس بالایی برای رفتن به فینال داریم اما هنوز هم می‌دانم که اگر به فینال نرویم واکنش‌ها به‌گونه‌ای است که انگار هیچ کاری انجام نداده‌ایم. تیم‌هایی که به نیمه نهایی آسیا می‌روند در هر مسابقه‌ای که باشند موفقیت عظیمی کسب کرده‌اند. الهلال عربستان قوی‌ترین تیم آسیا بود اما حتی گروهش بالا نیامد یا حتی تیم العین امارات فینالیست سال قبل 8گل از الدوحیل خورد. نتایج ما درخشان است و به تیمم افتخار می‌کنم. همچنین به بازیکنانم افتخار می‌کنم. واکنش‌های احتمالی را هم می‌دانم اما می‌خواهیم افتخارآفرین باشیم و دلمان می‌خواهد هواداران و خانواده‌هایمان را خوشحال کنیم. السد همانند ما همان‌قدر بلندپروازی و شوق دارد.»

برانکو درباره اینکه سرمربی تیم السد از داوری صحبت کرد و امیدوار است که داوری منصفانه‌ای انجام شود، گفت: «من نمی‌دانم منظور سرمربی السد از این صحبت‌ها چه بوده و می‌بینید که من عادت ندارم درباره داوری حرف بزنم؛ چراکه به داوران اعتماد دارم و به هر حال آنها انسان هستند و شاید اشتباه کنند اما مهم این است که این اشتباهات عمدی نیست. درباره داوری‌ها باید بگویم اگر کسی بخواهد از داوری‌ها گله داشته باشد من باید گله کنم. در دوحه از داوری گله داشتم اما به داوران اطمینان دارم و گله‌ای هم انجام نداده‌ام، تا حالا گلایه‌ای نکرده‌ام اما تا جایی که می‌دانم در 10، 11بازی گذشته حتی داوران یک خطا را به ما هدیه نداده‌اند.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید