• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 30 مهر 1397
کد مطلب : 34936
+
-

شهرگشت

 نقاط سیل‌خیز ارومیه شناسایی شد
شهردار ارومیه گفت: برای جلوگیری از خسارت‌های بارش‌های نیمه دوم سال، نقاط سیل‌خیز و حادثه‌خیز شهر ارومیه شناسایی شد.به‌گزارش مهر، محمد حضرت‌پور افزود: نقاط سیل‌خیز چون فلکه دریا، خیابان هفتم تیر، چهارراه ولیعصر، تقاطع غیرهمسطح میرزای شیرازی و استاد شهریار و آپارتمان‌های ۵۰۰دستگاه و شیخ شلتوت شناسایی شده و برای ساکنان این مناطق بیمه حوادث صادر شده است.شهردار ارومیه با اعلام اینکه تا‌کنون و طی سال‌های اخیر برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر در حدود ۳۰۰کانال در شهر ارومیه ایجاد شده است، گفت: برابر مطالعات در نقاط حادثه‌خیز در مناطق پنج‌گانه شهر ارومیه کانال‌های دفع آب‌های سطحی ایجاد شده است.
او با بیان اینکه بیشتر آبگرفتگی معابر در زمان بارش‌ها سرریز آب از منهول‌های فاضلاب است، اظهار کرد: بیشتر آب‌های سطحی منازل در زمان بارش به شبکه فاضلاب خانگی هدایت و باعث بروز مشکلاتی در زمان بارش‌ها و سرریز آب در معابر می‌شود.

 آغاز سامانه پایش تصویری شهر بوشهر

عملیات اجرایی طرح سامانه پایش تصویری شهر بوشهر روز سه‌شنبه در آیینی با حضور مسئولان این استان آغاز شد.به گزارش ایرنا، شهردار بندر بوشهر در این آیین گفت: اجرای سامانه پایش تصویری شهر بوشهر به‌عنوان مرکز استان برای مدیریت یکپارچه شهری باتوجه به گسترش شهر بوشهر، کنترل طرح‌های جامع ترافیکی و تسهیل‌سازی‌ ترافیک شهری ضروری است.
نورالدین امیری افزود: مدیریت بحران درحوادث غیرمترقبه، مدیریت و تعریف محدوده طرح ترافیک زوج و فرد، برنامه‌ریزی مسافر بین شهری و کمک به خدمات امور امدادی از مزیت‌های این طرح مهم است.
او بیان کرد: اعتبار کل طرح 55میلیارد ریال است که در فاز نخست با 51دوربین در 19نقطه به‌انضمام اجرای زیرساخت فیبرنوری و تجهیز مرکز مانیتورینگ موقت 30میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :