• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 29 مهر 1397
کد مطلب : 34785
+
-

ردپای 21هنرمند ایرانی در نقشه هنری خاورمیانه

دومین نمایشگاه «روایت‌های فرهنگی، یک نقشه هنری از خاورمیانه» در موزه‌ هنرهای معاصر کویت افتتاح شد.
در این نمایشگاه که نشریه ions گالری‌گردانی و اجرای آن را به‌عهده گرفته آثار 200هنرمند از کشورهای خاورمیانه به نمایش درآمده است. از ایران نیز 21هنرمند از طرف گالری زیرزمین دستان در این نمایشگاه حضور دارند که آثار خود را در کنار هنرمندانی از عراق، مصر، لبنان، فلسطین، سوریه، سودان، تونس و... به نمایش گذاشته‌اند. 
کویت در این رویداد، صحنه نمایش روایت‌های فرهنگی است که آثار جدید و منحصر به فرد هنرمندان خاورمیانه را به ارمغان می‌آورد.
به گزارش هنر آنلاین، عاطفه مجیدی‌نژاد، آتوسا جان‌نثاری، آهو ماهر، امیر سقراطی، آیدین خانکشی‌پور، امین اکبری، امین منتظری، برادران قاسمی، میرمحمد فتاحی، مهسا کریمی، کاوه ایرانی، حبیب فرج‌آبادی، سینا چوپانی، صدرا بنی‌اسدی، صدف حسامیان، نریمان فرخی، بهاره نوابی، یاشار صلاحی، سوگل کاشانی و کورش صالحی هنرمندان ایرانی حاضر در این نمایشگاه هستند. 
این مجموعه گسترده از آثار هنری استعدادهای تثبیت‌شده یا در حال ظهور منطقه، یک نقشه بصری از دنیای هنر عربی و فارسی با آثار منحصر به فرد از کشورهای مختلف را فراهم می‌کند.
 این مجموعه که قرار است در سراسر جهان سفر کند، نشان‌دهنده مشارکت هنری در این منطقه است و در عین حال شخصیت هنری هر کشور را نشان می‌دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید